Gå til innhold

Fødsel i helgen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på overtidskontroll i dag, er 13 dager etter termin - har 3 cm åpning og alt er mykt og modent. Så det kan skje når som helst. Hun løsnet fosterhinnen også (det vi kaller "å strippe" her inne) og sa at det nok fikk fortgang i sakene. Særlig på flergangsfødende at det hadde effekt, Fikk kraftige sammentrekninger mens jeg lå med ctg, så det virket nok. Fikk også akupunktur for å få fortgang i det. Legen ville ikke ta vannet ennå, hvilket jeg synes var helt ok. Tilbake om to dager hvis ingenting har skjedd, så da er det bare å vente.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått tilbud om stripping på tirsdag. Er det vondt? Lykke til!

Skrevet

Jeg synes ikke det var vondt, litt ubehagelig kanskje - men det tok altså ca 10 sekunder (maks). Hadde ikke gruet meg til å gjøre det igjen. Er som en litt hardhendt GU, hvis du skjønner.

Skrevet

ok, godt å vite at det ikke var verre. Kanskje jeg takker ja!

Skrevet

Jeg ble også strippet i dag. Litt ubehagelig akkurat i det hun "tøyer" livmorhalsen, men helt levelig!!!!! 1-2-3 så er det over!! Jeg har ikke hatt noen særlige kynnere etter jeg ble strippet. Men det kommer litt blod på papiret når jeg tørker meg. Vil absolut anbefale stripping om du får tilbud om det.................

Lykke til med fødselen

Skrevet

termin på søndag, UL termin på tirsdag, modning på gang her nå, sterke kynnera siden imorges, og krysse fingran for fødsel en gang denna helga.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...