Monica *rosa og blå* Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Er du her? Er så lenge siden jeg har hørt fra dere... Er det full fart hos dere? Har lyst å komme en tur igjen snart! Tidlig julehandel på Moa kanskje? Har frihelg neste helg, er dere hjemme da eller? Lyst å bli med på ett forsøk på julehandel med småttisene våre? Håper alt står bra til med dere! Klemmer fra Monica og Natalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Hei ) Var bare innom en snartur, men måtte jo nesten svare deg da... Ja, er ganske full fart her ja.. Lite energi på meg og MYE energi på alexandra... Ikke særlig bra kombinasjon.. Neste helg jobber jeg ( Så da passer det vel igrunn ganske dårlig... Jobber helgen etter det også jeg... men bare fra 8-2 på lørdag da.. så kanskje vi kunne møttes den lørdagen? Har bare fri ei helg før nyttårshelga og det er helga før julaften.. Til og med seinvakt på julaften *trist* Men er mer enn gjerne med på julehandel ilag med deg å lille natalie... Hvis du har fri en dag i uka kan vi jo kanskje prøve å få det til da? Nei, nå maser de om at jeg skal komme å se film, så da må jeg vel stikke... Håper du ble noe klokere.. hehe klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2006 Der var du jah! Samme med meg også for tiden, Natalie full av energi og jeg ikke like energifull...... Men har begynt å bedra seg litt igjen da... Men det passa egentlig bedre helga etter (02.12)... Jeg skal på Julebord i Fiksdalen, så jeg må shoppe antrekk og litt julegaver, men det kan jeg jo prøve å gjøre unna før du er ferdig da..Får ikke fri på ukedagene desverre... Men hvis du føler for å slappe av så skjønner jeg det da! Så kjipt at du må jobbe julaften da! Å seint også ;( Det må vel være den verste vakta en kan få!! Syns synd på deg da altså.. Men da slipper du vel neste år, og da forstår vel Alexandra enda mer, så kanskje det er en liten trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 20. november 2006 #4 Del Skrevet 20. november 2006 nei, det er nok ingen trøst det nei.. neste år har ikke ej tenkt å jobbe i ditta yrke her ( Så det var eineste muligheten ej hadde til å måtte jobbe den dagen, å joda med min flaks så fikk ej jo selvfølgelig den ( Men vi skal feire jul lilljulaften vi da med åpning av pakker og alt anna som hører til ) så får jo med meg det viktigste egentlig da.. Ja, vi kan godt prøve å avtale den 2.... Gleder oss allerede ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2006 Offda... er det ikke typisk?? Synes virkelig synd på deg.... Men det er bra at dere tar en julaften på lillejulaften da.... Hvilket yrke skal du bytte til igjen? Lurer på om du sa det, men den hukommelsen min er jo ikke den beste da... hehe Men vi kan jo skrive noen meldinger å avtale nærmere, når det nærmer seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 22. november 2006 #6 Del Skrevet 22. november 2006 Jepp, er litt synd i meg.. Men det skal vel gå bra.. så lenge vi kan feire jul på lillejulaften og jeg får bra betalt på julaften skal det vel gå greit ) Har lyst å bli førskolelærer... ( tror jeg) Men har tenkt å bruke en liten stund på å finne det ut før jeg begynner... Jepp, vi får skrive mld når det begynner å nærme seg.. Blir ihvertfall kjempe kjekt å treffe dere.. Og hvis dere vil kan dere jo bli med hjem hit etter turen på moa.. så får jentene leika seg litt ilag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 22. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. november 2006 Ja det hørtes kjempeartig ut! Da kan jo jeg shoppe meg ferdig først å så kan vi komme til dere etterpå, så slipper vi trasse slitne unger på Moa.. Du husker hvordan Natalie slo seg vrang på slutten sist? Nå er det 10 ganger verre!! Hun klarer ikke leke seg med andre barn utenfor bhg! Men hun må jo bare lære seg det... Så jeg håper hun skjerper seg litt til vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 22. november 2006 #8 Del Skrevet 22. november 2006 Huff, da... 10 ganger verre.. hehe.. jaja, vi takler vel det ) Er jo så søt jente, så litt temperement skader jo ikke.. ja, kanskje det hadde vært en mulighet ja... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå