*guttemamma* Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 ÅHH, når jeg endelig trodde jeg hadde fått lillegutt til å sove hele natta, så kan han plutselig våkne midt på natta og ligge i senga si å sutre i over en time. Jeg vil ikke ta han opp, regner med at det er akkurat det han vil. Han gråter ikke, men rett og slett sutrer og roper. Så i natt tok jeg han opp, ga han pupp, la han igjen og da sovnet han etter ei lita stundt.. Kan han kanskje være sulten? Har slutta med nattamminga for 2,5 mnd siden. Bruker heller ikke å ha han sammen med meg i senga om natta, slutta med det og for ei go stund sia, så jeg tror ikke det er typisk kos han vil ha. Noen som har noen råd...?
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Har du flytta han på eige rom? Det hjalp med mi jente, no sover vi begge to masse bedre! Tror ikkje han er sulten, amminga bare hjelper han å sovne igjen kanskje?
*guttemamma* Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Han søv enda på samme rom som oss.. va hadde tenkt å flytte han på eget, men det hat liksom aldri blitt sånn.. Men ska virkelig prøve det, man treng jo nattesøvn...
innMariSterk Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jeg holder en knapp på at han kanskje er sulten. Vi hadde samme problemet helt til vi innførte 2 grøtmåltider om dagen.
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Du får prøve som ho sier, gi han graut før han legger seg, om du ikkje allerede gjør det, og så flytte på eget rom, så går det seg nok til Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå