Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Må bare få det ut et sted, tør ikke si noe til sambo enda (eller noen annen).. Tror nemlig jeg er gravid igjen.. Kjenner igjen tegnene fra sist, har fått vondt i bekkenet og andre saker.. Har ikke testa, men må vel til med det snart.. Og mensen har jeg ikke hatt mer enn en gang siden jeg fødte for et år siden.. Herregud, gutten er såvidt året, og så skal jeg få en til???? Ville jo ha flere unger, men ikke enda, og ikke før sambo var med på notene liksom! =(
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Det går sikkert bra. Og så lenge du er gravid har han jo allerede vært med på notene:o)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Dere er voksne og kan ta ansvar for det dere gjør. Prøv å tenke positivt. Det er faktisk ganske koselig med to tette. De vil sansynligvis få masse glede av hverandre og vil garantert være til stooor glede for foreldrene Klart det kan bli litt slitsomt til tider men jeg tror jeg kan love at det verd det Noen ganger går ikke ting som planlagt, men det som regel bra likevel. Ønsker dere masse lykke til Dette klarer dere og det kommer til å gå bra ..Helt sikkert. Hilsen ei som tok abort i tidlig alder (og har alltid angret på valget) og i tillegg fikk to tette i en alder av 22 .
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Heisann!!! velger å være anonym jeg og da det er mange inne her som vet hvem jeg er... ville bare si at jeg (eller vi) er i samme båt som deg... jentunge er akk fylt 1 år og jeg er 8uker på vei tross p-pillen!! men den er hjertelig velkommen forde, orker ikke tanken på abort... dette skal vi klare... tenk så mye glede de vil få av hverandre... ) ja, det vil bli mye jobb og ikke minst mye glede.. ;o) ønsker deg masse lykke til uansett hva dere velger... og det går nok bra å si det til smabo.. en må jo være to for å bli tre... ;o) masse lykke til og god klem til deg... )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 hmmmm..... hadde ikke vært dumt å trykt på anonym knappen nei... :o/
ulla,mkrølltoppen&litletulla Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 det går så fint atte. kjekt m to tette 17 mndermellom mine
Aga:-) Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Vet du, jeg fikk også nesten panikk når jeg var gravid og hadde en på 10 mnd. Det har vært kjempeslitsomt, men du&du så koselig det er også! Ønsker deg lykke til!!!
*Mustang Sally* Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Lilla 83 & snuppa! Da venter vi juli barn begge to da=)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Takk takk jenter! Abort er for meg ikke aktuelt.. Men gruer meg til å si det til sambo.. Han er IKKE klar for å bli 3-barnsfar (han har en fra før), men blir det sånn så blir det sånn.. Jeg har gått på pillen hele tiden, men det har vel skjedd en glipp et eller annet sted.. Skal vente til etter selskapet vi skal i i morgen, så forsiktig hinte litt.. Og si at jeg har en liten mistanke, og at jeg nok må ta en test.. Er veldig redd for reaksjonen hans.. Men som dere sier, han har jo vært med på "festen" han også.. HI.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Som en ovenfor sa: 'Sambo har jo allerede vært med på notene Vi har en veldig krevende nr. 1, og fikk nr. 2 16 mnd. etterpå (vi hadde planlagt to tette da). Dødsslitsom den første tiden, men nå er hun siste 4,5 mnd. og alt er så mye lettere Nå smiler de to småtrolla til hverandre og storebror er så snill og klapper henne på hodet. Jeg vil bare si at to tette er foreløpig en drøm for oss og vi er veldig takknemlige for at vi fikk det. Nå er jo ingen like, hverken store eller små, så du bør nok ta en test og finne ut om du faktisk er gravid og informere sambo. Så må man jo vurdere hvorvidt man vil fullføre svangerskapet, men siden dere vil ha flere barn: Tenk etter hva dere vil og det kan jo være en idé å snakke med en tredje person i form av lege e.l. kanskje? Vi har minimal hjelp fra familie, og selv da så går det, men jeg skal ikke legge skjul på at det har vært tøft!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå