Gå til innhold

hjertesukk

Anbefalte innlegg

Jeg startet mitt svangerskap på 90 kilo. Er nå i uke 29 og har kastet opp hver dag siden uke 5. Gikk ikke opp noe fram til uke 18, og siden det har jeg gått opp en kilo i uka! Dette på tross av oppkast og masse frukt og grønnsaker i dietten. Har bekkenløsning, og også veldig dårlig rygg i utgangspunktet,så nå, jo tyngre jeg blir, jo vondere og jo mer imobil blir jeg. Skal også gifte meg 4 mnd etter fødselen, og lurer fært på hvordan jeg skal klare å komme meg inn i en brudekjole på så kort tid. Kort sagt så gruer jeg meg alltid enormt til å gå på vekta når jeg er på kontroll hos legen.

Trengte bare å lufte ut litt frustrasjon.

Oppdaget akkuratt dette forumet, og synes det er veldg godt å vite at det finnes folk i lignende vektklasse som meg også. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7124362-hjertesukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen!

Her er det mange som har enten høy startvekt, høy vektøkning, eller begge deler! -Jeg har høy start vekt, men prøver å passe på kostholdet underveis, og har hittil tatt litt av (2,8kg) og er i uke 12.

Akkurat i den perioden du er, så blir det vel endel mer fostervann, og det veier jo litt..??

Vet ikke om du vil ha noe tips, men for meg fungerer det godt med mange små og magre måltider, både på kvalmen og på vekta. -Håper du slipper å gå så mye opp, men trøsten får være at mye ofte går av rett etter fødslen! -Så spennende med både forestående baby og bryllup, forresten!

Ellers er det bare å øse frustrasjonen over oss her inne ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7124362-hjertesukk/#findComment-7124524
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...