Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg skal bort fra i kveld til søndag,noe jeg har gleda meg til leeeeenge.Jeg han verdens snilleste mann som alltid gleder seg med meg når jeg skal noe. Men nå er jeg litt irritert på han. Han har spurt sine foreldre om de kan passe barna fra lørdag til søndag,slik at han kan dra på firmafest????? Er ikke det litt teit,eller overreagerer jeg her jenter? Hovedproblemet her er at mini er bare 6,5 mnd og jeg mener han har det best hjemme hos pappan sin,ikke hos min masete svigermor?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Sorry! Ser ikke problemet ditt. Hvorfor skal ikke mannen din få lov til å gå ut, når du skal? Om du ikke liker barnevakten får du finne noen andre til å passe. Ingen medfølelse her:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hadde nok blitt irritert jeg også ja.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 kan ikke helt skjønne problemet ditt altså. hvis han gleder seg med deg så gled deg for han:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Problemet hennes er sikkert at dersom pappa hadde tatt seg av barna så hadde hun sikkert slappa mer av og kosa seg skikkelig. Kjenner meg igjen i denne saken ja. Hun har desuten sagt ifra om at hun skulle ut først og da skal vel ikke hun finne barnevakt da vel. Far kan dessuten rådføre seg med mor før han avtaler slike ting.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Det som irriterer meg er at han setter bort barna når jeg endelig skal bort.Jeg gleder meg alltid når han skal på noe og det er faktisk ganske ofte. Denne turen har vært planlagt lenge og jeg hadde håpet at han derfor kunne være hjemme slik at jeg kan slappe av på tur. Men jeg repektere hva dere mener:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Som det skulle vært meg. Slikt skjer her i huset også og det er mildt sagt irrrrrrrriterende når jeg en sjelden gang skal ut å kose meg. For det får jeg nemelig ikke til dersom barna er satt bort til noen andre. Det blir lettere når minsten blir større.
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Eg tror det går fint eg det der, dere kan kose dere begge to på samme kveld!
pandabjørn Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Jeg føler med deg HI hadde nok blitt sur selv. ! nå var det jo du som skulle bort først og da synes jeg han kunne være hjemme å passe barn, drite fullt å reise på firmafest er nå min mening. når fortalte han de at han skulle på firmafest da?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Er ikke det der litt typisk? Den beste jeg har hørt er om han som skulle på ferie i pappapermisjonen sin, så foreldrene hans skulle ha ungene.... Tror jeg leste det her inne.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Føler med deg HI!! Når du først skal ut å kose deg kan da pappan ta seg av unger alene for engangsskyld ikke sette dem bort sånn at han også skal ut for hundregang..
pandabjørn Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 hmm tja hva skal jeg si vi reiser til syden 1 uke i des mens han har pappaperm, men uten gutten våres..blir jo nesten likt det ser jeg !! men ingen av oss har dårlig samvittighet for det....... han får bli med neste gang vi skal til syden, men det blir ikke før om 3 år eller no.....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 vi setter (stort sett) aldri bort barna når pappa`n skal ut....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 Skjønner godt at du blir irritert! Når mannen skal ut, så er vel du alltid hjemme med barna. Da kan pappa kose seg ute, fordi han vet at barna har det bra. Når han stikker avgårde sånn ødelegger han jo din helg litt, da blir jo du å bekymre deg for at barna ikke har det bra... Og så blir det skjevt i statistikken, han får gå ut for tiende gang, mens du kanskje bare for første gang... Urettferdig det! Han burde i alle fall ha snakket med deg først og hørt hva du syntes før han avtalte om barnevakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå