Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 et taste trykk og han klarte å slette msn...og inkompetente meg klarer ikke å finne hvor jeg laster det ned igjen .msn siden fant jeg det ikke på...hjelp meg noen?
Gjest -lilly- Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nb-no
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 ja men der er jo windows...
Gjest -lilly- Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 står det ikke at du kan laste ned windows live messenger der??? Det er det den nyeste versjonen av msn heter
Arb.ledig husmor Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Han har nok ikkje klart å slette den helt fra maskinen din, for det er en innviklet prosess! Trykk på startknappen, og så på søk, og skriv så inn msn på Alle filer og mapper, så skal du se at den nok dukker opp igjen... Og derfra kan du nok aktivere den! Du har kanskje åpnet den på en annen måte nå, men til neste gang kan du jo prøve dette først! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå