Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 I går var det masse vått gult, i dag en liten klump gult. Trodde babybæsj skulle være flytende? fullammet foresten.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 hehe..det spørsmålet har jeg også hatt...men fikk beskje at den kan komme i nesten alle mulige farger og konsistens.
Murmeline Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hei hei Fertila:) Hvordan går det med veiing av bleiene;)? fullammer jeg også, og konsistensen varierer litt her også. Noen ganger er det flytende, nesten litt seigt gult, andre ganger litt mer kornete, bittesmå klumper.
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 veier fortsatt....haha utrolig fasinerende.....mmimimimimi
Murmeline Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Ler meg skakk av deg altså... Synd du ikke er mer her inne:)
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 kommer til å være her mere nå tror jeg... er litt mere våken og har ikke Herman konstant i puppen lenger.....bare nesten. Ps vekten på bleiene når stadig nye høyder.....
Murmeline Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 haha... tror nesten jeg må skaffe meg en fintfølende kjøkkenvekt så vi kan veie her også Hvordan gikk fødselen (og gbs-fare) forresten? Var i ammetåka en stund, så fikk ikke med meg noen fødselshistorie på bim..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 hadde styrtfødsel allt over på 1 time, bare såvidt de rakk å gi meg antibiotikaen intravinøst. Men den gjorde susen....intet gbs denne gangen. Jeg tvang dem til å ta diverse blodprøver av herman så jeg var sikker på at han ikke utviklet infekson etterhvert.
Murmeline Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Oisann... Nå husker jeg at du hadde jo en rask førstefødsel også, og så diskuterte vi hvor langt unna sykehus man bør være på slutten... Bra det ikke ble infeksjon og greier da, flott at du fikk tvinget blodprøver gjennom, så vet du at det er i orden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå