Gå til innhold

dere med unger på 7-8 mnd som ammer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger om dagen får de små pupp hos dere??

Føler jeg gir for lite pupp, men får ikke i hun mer, ikke får jeg i hun noe særlig med vann heller... så føler hun får for lite væske i seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun får pupp ca 6 ganger pr. døgn. Noen ganger drikker hun mye, andre ganger lite. Sliter med refluks- så ofte avbrytes ammingen med at hun er urolig og mye kommer opp igjen. Drikker vann fra tutekopp til fruktpurè og grøt, men det er ikke mye.

Hva med å prøve med vann med eplejuice i?

Skrevet

Mulig dattera mi er litt yngre enn din, da- hun er 7 mnd om en uke..

Skrevet

har prøvd forskjellige juicer, drikker ikke noe særlig mer da heller.

Skrevet

Hvis hun virker frisk og rask ellers så kanskje ikke du skal bekymre deg. Jeg ammer også(8 mnd)og når man ammer er det vanskelig å vite akkurat hvor mye de får i seg. Noen ganger føler jeg at amminga går på et blunk, jeg har ikke gitt noe vann ennå, her er det et grøtmåltid, sviskesaft og pupp.

Hvis du gir f. eks grøt, kanskje du kan gi vann, el. sviskesaft på skje innimellom grøtskjeene, eventuellt lage velling istedenfor grøt. Eller hva med å la henne drive litt med tutekopp selv med vann oppi?

Skrevet

vi ammer ofte, gutten vil ikke ha noe fast føde. Ammer nok minst 10 ganger i døgnet tipper jeg.. men som sagt, det er det eneste han får i seg.

Husk, det er mye vann i grøten og!

Så lenge hun har våte bleier regelmessig er nok alt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...