MES81 Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 er det flere som kjenner et kraftig strekk ( er ganske vondt) over magen godt under navelen. Merker det ekstra da jeg går. Kjenner det ikke da jeg sitter eller ligger. Noen som vet hva det er? Jeg er 22+6
milva76 Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Kommer plutselig og intenst hos meg. Gjør skikkelig vondt mens det står på. Kjenner det langt nede i underlivet også.
MES81 Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Så godt å høre at det er flere som opplever det. Blir så lett bekymret jeg.
LillianS Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Nei jeg vet ikke hva det dette er , men regner bare med at det er dissa ligamentene som strekker på seg . Jeg skal høre med legen min når jeg skal dit neste mandag. Jeg har hatt skikkelig vondt de siste dagene, strekker på begge sider nede i lysken . Kjenner det best når jeg reiser meg opp og går, så jeg sitter veldig mye om dagen for å si det sånn Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Fikk vite på 3d ultralyden her om dagen at gutten lå med hode ned , så han ligger kansje å gnikker nede i bekkenet? Har lurt på om det kan være forklaringen? Det hjelper iallefall når jeg strekker litt ut , at jeg bøyer meg litt bakover. Da strekker det godt opp , tøyer ut på en måte =) Satser på at det ikke er noe alvorlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå