Gå til innhold

Julegaver....


Prinsen & Prinsessens mamma

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt noe på hva dere skal gi babyene i julegave?

 

Jeg spekulerer litt på hva vi skal finne på....er det noe hun mangler går jeg jo bare i butikken og kjøper det, så det er liksom ikke noe hun trenger heller.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funderer jeg også...

Men jeg tenkte kanskje å vente med julegave til Karsten til etter jul, skal høre med mannen om han er enig. Så kan vi se hva han får av alle andre til jul, og så kjøper vi noe han trenger da... Jeg vurderer å gi ham tripp-trapp stol i julegave. Større bilsete trenger han jo snart, kan jo gi det som gave. Eventuelt blir det at vi setter inn noen kroner i aksjefondet hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, det har vi ikke tenkt på ennå...regner med at han får mye ting til jul, så vi må vel finne på noe orginalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lager hjemme-laga sangbok... Har kjøpt en fin bok (eller er vel strengt tatt egentlig sånn fotoalbum ting...) der jeg kun skriver inn de sangene hun liker best ( kun 5 stk foreløpig), pynter med glansbilder, klistremerker, bilder og tegninger... Sikkert ikke så kult for henne å få akkurat nå, men tanken er at vi skal fortsette å skrive yndlingssangene hennes i boka frem til hun blir "voksen" , og forhåpentligvis vil hun da synes at det var en fin gave...

 

Hun er jo så bortskjemt av slekt og venner i øst og vest at hun trenger egentlig ingenting...

 

hmmm.. når jeg skrev det her så hørtes det ikke så fint ut likevel, men jeg synes hvertfall det er gøy å sitte å pusle med sangboka hennes...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det hørtes ut som en genial gave, jeg!! Sååå fint å ha det når hun blir større da, og i hvert fall når hun skal ha barn selv!!

Jeg har nok med å holde hodet over vannet med sånn en "vanlig" minnebok og fotoalbum, ellers skulle jeg jammen ha stjålet ideen fra deg!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minste snuppa har alt hun trenger etter hun på 2 år, så har ingen anelse hva vi skal kjøpe..Blir nok å kjøpe en sånn lekestol som spiller musikk og teller osv, selv om hun ikke får brukt den på en stund.Ellers blir det kanskje ny sånn aktivitetsgym selv om vi har to stk...hehe...Vet rett og slett ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøper nytt bilsete. hun trenger det ikke akkurat enda, men det var på tilbud:) Som du sier også; mangler hun noe kjøper vi det til ho. Ønsker ho leker, ulltøy og klær av besteforeldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også dette med sangbok var et veldig bra påfunn. Tenk så koselig for henne når hun ble stor å vite at den lykkelige nybakte mamma puslet med en sangbok til henne da hun var liten :) Den kommer nok sikkert til å gå i arv hvis hun en gang får egne barn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...