ninjo skal bli storebror Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 -9 står det på siden min i dag Så max 5 dager igjen....klarer ikke se for meg at det skal starte naturlig lengre .... Hva bedriver dere dagen med? Begynner å bli vanskelig å få de til å gå!
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg er -3 i dag, men plages mye med bekken så her bedrives dagen mer eller mindre utslått på sofaen. Jeg har ikke helt gitt opp håpet om naturlig start enda. Skal på overtidskontroll på sykehuset på tirsdag, men håper jeg slipper å dra dit (dvs at jeg har født før det)...
Happy-32 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 -5 står det på min side i dag. HERREGUD HVOR LEI JEG ER!!!!!!!! Vurderer å kjøre meg en tur til e kjøpesenter i dag, men vet at det er skolefri i dag (her jeg bor i allefall). Og siden jeg er lærer kommer jeg garantert til å møte på x antall kjente som skal spørre om jeg ikke kjenner noe... PYTON! Men blir smårar av å sitt hjemme også. Misunner dere som vet at hvis ikke fødsel starter, så blir dere satt i gang. Jeg skal ha setefødsel, og hvis den ikke starter av seg selv ender det med keisersnitt. De setter ikke i gang setefødsler. Håper alle oss overtidsdamer får i helga. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 - 3 står det på min side. Selv om jeg ikke er så mange dager over som deg, så kjenner jeg igjen den følelsen av at ting ikke kommer til å starte naturlig. Klamra meg så til termindatoen, tenkte liksom ikke at jeg kunne gå over. Men bør vel kanskje ikke gi opp håpet riktig enda. Jeg er for det meste hjemme hele tiden. Tør ikke farte for mye rundt, i tilfelle noe skulle skje! Så jeg bimmer, scrapper, broderer, baker... tja.. alt man kan gjøre innendørs egentlig
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 -2 dager hos meg.. Jeg prøver så godt jeg kan å nyte den siste tiden vi har for oss selv, som ikke-foreldre..hehe:) Ikke misforstå meg, vi gleder oss utrolig mye til hun kommer. Men nå er det jo sånn at det uansett bare er snakk om dager før noe skjer, så nå må vi passe på den siste tiden vi har som kjærestepar:) Blir fort litt sånn at man lengter til fremtiden med det lille barnet, men man skal jo leve litt i nuet også da:)
ronja irene Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 - 2 dager her hos meg også. håper ting begynner å skje snart:-) er temmelig lei nå kjenner jeg. er så spent på å se babyen vår at jeg blir gal snart. vi vet ikke kjønn, så det er ekstra spennende. har prøvd lakserolje i går, men til ingen nytte. fikk tømt meg ihvertfall, men ingen baby i sikte..... håper vi alle får i helga:-)
Mortil4-gutter Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 3 dager ppå overtid her..... Begynner å bli veldig lei og sliten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå