Gå til innhold

Syns jeg kjenner så lite liv....

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

til at det er to nurk inni der?? Bør jeg være bekymret..Var på ultralyd i uke 19 og alt var vel med de...Men blir jo litt engstlig da jeg nesten aldri kjenner de...Men det har jo blitt noe bedre enn hva det har vært tidligere da..Er jo også førstegangs, og mener Jm sa at den ene livmora lå litt forann.. Er 21+0 idag :) Håper noen har noen gode svar der ute eller har opplevd noe lignede som meg.

Fortsetter under...

Jeg kjente aldri heller mye liv i magen.Sånn var det hele svangerskapet.Men etter de ble födt skal jeg si deg det ble liv:)Og du er jo ikke kommet så langt enda heller.Men hvis du er urolig kan du jo sikkert få komme på en ul da.Når skal du på neste ul foresten?Lykke til.Det er nok helt sikkert i skjönneste orden:)

Hehe ja.... Tenkte og se det ann over helga..Kjenner jo litt sånn små dunk på en måte inni mellom..Er jo bare så deilig. Jeg skal på UL den 7 desember så det går jo fort til det. Er nok bare jeg som er litt over ivrig også.Er jo trossalt første nurkene våres også så dette er litt uvant. Om du vil så kan du jo gå og titte på magen min.Ligger under nicket. Hva venter du da?? Eller har du fått nurkene dine??

Jeg har også reagert på at det er lite liv, men de to siste kveldene tror jeg de har slåss der inne!! Men som regel er det lite eller ingenting. Jeg skal på UL 22.nov, gleder meg til å se begge sprelle, helt uvirkelig at det er plass til to der inne!!

Hei.... Jeg bor ikke så langt unna lillestrøm om du vet hvor det er??? Flytte snart til aurskog vi da, ser frem til det... Oi, fødte tidlig du da... Og alt er bare vel med tvillingene eller??? Gleder meg sånn veldig til den 7 desember jeg nå, da skal vi inn på ul igjen og se på nurkene våres. Vet iv hvertfall at den ene er gutt, den andre var jm litt usikker på. Syns det er spennende jeg og gå med to selvom jeg merker at ting begynner og vokse bra nå på den lille kroppen min..hihi....

Håper alt er bare bra med dere, og takker for hyggelig svar :) hilsen oss tre :)

Annonse

oi da bor jo ikke vi så langt fra hverandre da...Bor på Frogner nå..Men kjøpt hus på Aurskog så vi flytter inn der i begynnelsen av desember. Skal bli godt altså, så jeg kan begynne og ordne litt på rommet til tvillingene også.Hvor gml er dine blitt nå da??? Så morro og ha ei i nærheten da med to stk også ;) Hehe ....

Ha en fin kveld da, er hvert øyblikk natta her trur jeg.....ZzZ..

sorry beklager seint svar...Men gikk hlet i glemmeboka for meg dette..Uff.. He he nei for vel ha de inni meg litt til vel..Er jo ikke mer en 21+4 så jeg er da så vidt kommet over halveis... Er 21 år ja..Blir 22 den 6 desember faktisk så jeg er 22 til nurkene kommer ;) Ååå ser bare fremover til og flytte jeg nå... Skal bli godt og få noe eget ja.. Bodd på Sørumsand lenge eller.?? Gikk på vidergående der for noen år tilbake sru... Koslig her på landet ikke sant??

Håper alt er bra med dere da..Hilsen oss....

Og her kommer enda ett seint svar så det går bra:)Har gått i ett noen dager nå etter gutta fikk vaksine og feber etterpå og Kevin har hatt öyebetennlese.Jeg har bodd på Sörumsand siden september bare og före det bodde vi i Oslo.Men er egentlig fra Gran på Hadeland.Er vant med og bo på landet jeg så det var veldig koselig og komme til Sörumsand.Noe annet enn Oslo med trondheimsveien på ene siden og t banen på andre siden:)Alt er bra her nå.Babysvömming igjen i kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...