Gå til innhold

Jeg er utvilt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa sovnet rundt tolv i natt (vanlig her), MEN, våknet ikke til 3-pupp, var nesten våken i 6-tiden (vanlig med 6-pupp), og sov helt til 7!!! Jeg våknet i 6-tiden og var superoverrasket, dette har aldri skjedd før. Så lot jeg henne bare ligge, siden hun var mindre enn halvvåken, og hun sov altså til 7. WOW, er det sånn dere har det, dere med sove-hele-natten-babyer...

Fikk giga-pupper da, snuppa orket bare litt over en pupp, så fikk bygd opp lageret litt også. Hipp-hurra-jeg-er-så-glad-i-dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, fantastisk!

Håper det fortsetter :)

Skrevet

Heldiggrisen =)

Jeg derimot, er kjempe trøtt og sliten for lillegutt sov "bare" fra kl 19.15 til kl 05.15, så pupp og sov videre til 07...sukk...trenger mer søvn enn det jeg altså!!! Jeg er nok litt bortskjemt ja =) Da lillegutt var på alder med din baby (han er 7 mnd straks) sov han fra 20.30 til 07.00 uten mat, så da var jeg bortskjemt da!!!!

Skrevet

Så bra :-)

Deilig å våkne og være utvilt for første gang på lenge :-)

Skrevet

Vet du hva Mathoka, da synes jeg egentlig ikke så synd på deg;)

Snuppa mi har hatt mat hver tredje time døgnet rundt siden hun ble født, så dette er min første natt!

Får aldri lagt henne tidlig på kvelden, hun er virkelig våken da.

Skrevet

Nei, jeg regnet ikke med noe særlig sympati nei =) Skjønner ikke hvordan dere nattammere holder ut jeg...

Godt du kunne sove litt lenger i dag da, krysse fingrene for at det fortsetter xxxxxxx.....

Skrevet

Hihi...

Nattamming er slitsomt ja, men nå som hun smiler masse til meg smelter jeg jo bare, selv om det er natta:) Liker at hun er bitteliten også da, de vokser jo så fort.

Men, krysser fingre ja...

Skrevet

Å så heldig du er og det unner jeg alle mødre. Selv har jeg ikke opplevd det enda og lillegutt er 9 mnd. phuuu er litt sliten ja.

Skrevet

Oi, bøyer meg i støvet!!! Hva er en vanlig natt hos dere da?

Skrevet

Vi legger alltid littegutt kl. 19.00 og han er flink til å sovne selv. Så skal storesøster i seng en halvtime etter. Kl. 20.00 er det som regel fred og ro så dersom jeg har litt overskudd så prøver jeg å få unna litt i huset som som regel flyter. Men du kan være sikker på at når mor endelig skal sette seg å hvile litt alt fra kl. 21 til 22 så begynner gnurkingen og han gir seg ikke. Enkelte netter kan han våkne hver eneste time frem til kl. 06.00. Jeg biter tenna så hardt sammen av og til at jeg er sikker på de skal knuse. Han spiser utrolig mye på dagen så han er ikke sulten, vil bare ha vann og smokken så legger han seg igjen. Men med mitt dårlige sovehjerte så ligger jeg gjerne våken i 20-30 minutter for hver gang jeg blir vekt. Syte, syte,syte Men uansett så kos deg med søvnen din, det unner jeg deg. Det må være sååååååååååååååå deilig.

Skrevet

Oida.... Dette er min første, så har ingen gode råd dessverre. Har du spurt her inne, på helsestasjonen osv? Det må da være et eller annet godt råd å få?

Skrevet

Har nok prøvd det meste, bortsett fra å la han hyle natten igjennom.

Storesøster var ganske lik hun også som baby men har verdens beste sovehjerte nå. Noen babyer er slik, de våkner lett (hilsen hs) . Trøster meg med at søstra begynte å sove godt rundt året. Kanskje det er håp for lillebror også. Men takk for omtanken, det er litt godt å få sympati i dette forumet, da nesten ingen av mine venninder har barn og ikke helt forstår hva jeg prater om og hvor sliten man kan bli.

Skrevet

Så deilig da :)

jenta mi er født 10 dager før din, såvidt jeg kan se ut fra nicket ditt, og jeg har vært utvilt fra første dag jeg.. sååå deilig.. jeg legger henne kl 21, da er hun stuuuptrøtt. tar siste måltidet på kvelden, legger henne i sengen, slukker lyset og synger nattasang mens eg stryker henne på hodet, susser henne god natt og går ut.. sovner som en stein hun da, og sover til alt fra halv seks til halv ni uten mat.. får så mat når hun våkner og så sover vi til minimum ni.. noen ganger lenger enn det også.. hin dagen sov vi til halv tolv!! da fikk eg sjokk når eg så på klokken, hehe..

håpe det fortsetter hos deg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...