Gå til innhold

Dere med seteleie/ tverrleie.....

Anbefalte innlegg

Hvor kjenner dere spark/bevegelse??

Er litt nervøs jeg...... jeg kjenner spark og bevegelse langt ut på begge sidene av magen, ofte samtidig, og noen ganger "drar" bevegelsene seg over hele magen (veeeeldig godt forklart her ja) ......... lege har sagt hode ned og jm har sagt sete ned.... men det er vel en tre uker siden da!!

Men skjøner bare ikke hvordan jeg kan kjenne bevelgelser så langt it på begge sider av magen hvis hodet er ned......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7122346-dere-med-seteleie-tverrleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner også bevegelser langt ut på sidene, og min baby ligger definitivt med hodet ned. Babyene er så store nå at man kjenner bevegelser overalt omtrent, de tar jo opp plassen i hele livmoren. Det er nok bare armene og bena som driver med litt sikuskunster ut på sidene.

Et tydelig tegn på at hodet IKKE ligger ned er at hodet faktisk stikker ut av magen! - så jeg kan rett som det er klappe ham på hodet og kose med ham.. Men det ser jo helt absurd ut! - DEN digre kulen som stikker ut av magen!

Ellers kjenner jeg bevegelsene på siden slik som du.. for de ligger vel noenlunde likt selv om de altså ligger motsatt vei.. (bra setning det derm altså..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...