Gå til innhold

Vekt i forhold til hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som lurer på hvor mye andre legger på seg. Jeg er selv opptatt av dette, men har funnet ut at det er vanskelig å sammenligne meg med andre. Dette er så individuelt.

For meg blir det helt uinteressant å vite hvor mye andre har lagt på seg når jeg ikke vet hvor langt du er på vei, hvor høy du er, hvor gammel du er osv.

Selv er jeg ca 172, veide 68 før graviditet og er 33 år. Nå har jeg lagt på meg 8 kg. Jeg ser fortsatt bra ut sier andre, men har fått det litt over mage, rumpe og lår. Sliter med bekkenet og kan derfor ikke trene noe jeg gjorde 3 - 4 ganger i uka før jeg ble gravid. Går derimot tur 5 ganger i uka, ca 1 timer hver gang.

Om jeg fortsetter å legge på meg i samme tempo er det vanskelig å si. De som legger på seg lite i begynnelsen, kan også legge på seg 30 kg. Som jeg skrev i sted. Dette er helt individuelt. Lev sundt så ordner det seg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er 22 + 0 i dag :-)

Skrevet

Jeg hadde noen kilo hengende igjen etter forrige svangerskap da jeg ble gravid på ny, er 162 cm og 70 kg. Gikk opp 1 kg til ike 21, har ikke veid meg etterpå. Er nå i uke 22.

Trener ikke, men har ei aktiv frøken på snart 1 år + jobber nå 100%.

sliter også med bekkenet, men nettopp av den grunn prøver jeg å holde meg i aktivitet!

I fjor gikk jeg opp 24 kg da jeg gikk gravid, da satt jeg for det meste i ro pga bekkenet. Vil gjerne unngå det denne gang...

Skrevet

jeg er 20 år , veide 58 kg før svangerskap,veide meg igår på kvelden og sa viste vekta 60.6 kg..har ikke lagt på meg så mye enda,men det kommer nok sikkert da...:) er i slutten av min 21 uke...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...