Gå til innhold

jeg skal teste meg senere i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er før IKM kan det være lurt. Er du på IKM dagen, eller etter, er det bare å teste ivei. Kan jo være vanskelig å holde seg i 4 timer, spes. hvis du faktisk er gravid, og sliter med konstant tissetrengthet :o)

Skal følge med jeg

Stemmer at det er 4 timer.Da er du sikker på at den er nok konsentrert til å gi riktig svar.

Skal teste selv senere i dag,ifølge babycompen har jeg el så da får vi se om den har rett!

Lykke til til deg da:-)

Tror det kan være lurt ja. jeg prøvde cb dig denne måneden, men kalrte aldri å vente 4 timer, så jeg fikk aldri noen positiv test jeg... neste månede blir min faste vannflaske fjernet fra pulten min og beina knepet godt sammen, ja!

Annonse

takk for det ღventer på lykkelitenღ ønsker deg også lykke til senere i dag. Når skal du teste i dag?

jeg skal teste etter 1245..og jeg som må på do nå vrællllll

jeg får legge meg til å sove litt så går nok det over håper jeg

jeg el til mandag iflg babyverden......

Annonse

da har jeg testa,ble litt forsinka.Testen viste endelig 2 streker men var ikke like sterk som kontrollstreken.Har hatt helt blanke tester hele uka da må det vel bety at el er komt eller kommer snart???? Hva tror dere...Mas@ander? tester i morra også jeg

Takk for det:-) merker ikke noe slim heller men var litt rar i magen i stad.Hvem vet hva det var for noe,litt småvondt på ene siden av livmorhalsen tror jeg.?!.....jaja

krysser for deg også vettu!

klem

jeg hadde el men strekene på testen var ikke like sterke, var bortimot da man ikke helt lik, kontrollstreken var sterkere..men jeg hadde smerter, slim osv som tilsa en el, men så vet jeg at kroppen min reagerer litt treigt da....hehe jeg testa ikke pos før i uke 8 hos legen, alle andre tester var neg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...