Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Vil bare si at å være ung mor er toppen. Fikk selv sønnen min når jeg var 19 år, født i det jeg skulle vært russ . Jeg ble raskt alene med han, og vi har hatt det veldig fint sammen. Klart det er litt anderledes å vokse opp med en ung mor, man lærer seg å sette mere pris på ting, som ung har man ikke stabil god økonomi- jeg hadde hvertfall ikke det. Men, med tiden har vi klart å kjøpe hus t.o.m. Vi har et spesielt og nært forhold, noe jeg trur man ikke får når man blir eldre... ikke missforstå, men når man får et barn når man er unge, vokser man på en måte opp med barnet. Jeg er nå 35 år, sønnen min 16 år, og nå skal han endelig bli storebror. Han er den perfekte sønn, og sier selv han er glad for at jeg er så ung, han føler vi har bedre kontakt enn det kameratene hans har med sine mødre. Og guttene samles ofte hos oss Helt annet å gå gravid nå... mere bekymret. Kos dere jenter - barna deres kommer til å få MYE igjen for dette. Unge mødre er de beste !!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 For et utrolig flott innlegg.. Er virkelig oppløftende når noen skriver inn slikt.. man har jo en god del bekymringer for hvordan det skal gå, men er fint å høre at det har gått bra med noen..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 KJEMPE flott innlegg !!!! er nok mange av oss som setter pris på det du sa der tuusen ttakk
Crawling&Vesla Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Koselig med sånne innlegg Tusen takk!
VinterSol+2 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 ååå. dette var et fint innlegg som fortjener å bli dyttet opp på toppen!
wacketywack;) Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 det var eit utroleg fint innlegg;) er alltid koslig og lese saant...har jo alltid litt bekymriger naar det gjelder okonomien...men jeg skal ogsaa klare det..!!;)supert innlegg! tusen takk!
Victorials Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Det var virkelig fint av deg å skrive dette hovedinnlegger... Slikt varmer! Tusen takk... Og ha en videre flott dag alle sammen..
MrsDior & baby-Dior Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 tusen takk, ble helt rørt jeg nå...
Teltpluggen Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 WoW:) Tuuuusen takk for et flott innlegg! Tror mange jenter her inne (innkludert meg av og til) Trenger dette:)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Kjempe fint innlegg! Oppløftende lesning for en lettere bekymret kommende ung mamma=)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #16 Skrevet 29. november 2006 jg er slev bare 16 nå og blir 17 når jg får barna:) har faktsik blitt kommende tvilling-mor til to jenter:)er sammen med barnefaren som gleder seg veldig:) hadde egentilg ikke tenkt å ha barnet men så ombestemte vi oss å da fant vi ut at det var tvillinger;D lurer virkelig hvordan det kommer til å bli mor så tidlig alder, men som u skriver så vokser man med barnet å jg trur på det du sier at man får et mer spesielt forhold til barnet/barna:) takk for det fine inlegget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå