Gå til innhold

*Puuuhhhh* - pause i vaskinga!!!

Anbefalte innlegg

Oj ojoj, ting er litt tyngre nå enn før.... tenker liksom ikke over det før en er skikelig i gang!!!

Men nå har jeg i allefall begynt på å vaske kjøkkenet, har rydda noen skap, kasta skrot og vaska litt....... har maaaaase igjen :-( det er nesten så jeg angrer på at jeg har begynt...... tror jeg må sove litt før jeg fortsetter jeg!!!!

Men jeg vil bli ferdig også..... tror jeg har fått et alvorlig tilfelle av redebyggingsyndromet, klarer liksom ikke la vær å vaske enda så sliten jeg er og vondt jeg har i bekkenet.... hmmm, litt rart egentlig!!!

Hva driver dere med da jenter??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7122124-puuuhhhh-pause-i-vaskinga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann! Mye energi på deg da! :-)))

Vær da forsiktig med deg selv!! - men på en annen side: styra ikke ulvepus på noe fælt den dagen hun begynte med vondtene sine....? Hun hadde jo rier og blødninger i et par dager før hun fødte..

Heldige du som får reint kjøkken!! Orker ikke se på skapdørene mine engang..sukk... Kanskje jeg skal ta dem neste uke.

Nå MÅ jeg fortsette på oppgaven min!!

Så flink du er t -79, menn ta det rolig da...

..det gjelder dere andre og :))

Må ikke ta i for voldsomt :)

Driver med etappevasking jeg og, vasker og hviler....

Kjekt å fordele det litt utover dagen...

Det verste er å vaske gulv og støvsuge... Gruer meg :))

Ha en fin vaskedag!!!

Kor flenk du e! Æ e verkeli imponert... æ har nu sånnt hauverk at det ser ikke ut som æ få gjort nån teng i dag... kjøkkenet mitt vil æ helst ikke gå inn på længer... håpa æ klar å få piska rundt sambo litt i kveld... førr æ får besøk i morra...

Må du ikke førslit dæ...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...