Gå til innhold

Jeg har sovet så godt i natt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- og er full av energi!

Guttene har sovet hos sin far i natt og det var SÅ deilig å slippe å stå opp tidlig og kjøre dem på skolen og sånn... Gleder meg til jeg skal hente dem!

Solgløtt er det også, det betyr at jeg kanskje kan male litt videre på terrassegjerdet mitt... (ja, har glemt hvordan det gikk med bekkenet forrige dagen, hihi)

Men aller først må eksamensoppgaven min ferdigstilles før jeg kan tenke på andre ting...

Klem til dere, go'jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt med en god natts søvn tenker jeg :)

Satser på en god formiddags søvn jeg nå =)

Skrevet

Det fortjente du:) Må si jeg er litt misunnelig altså,du er heldig:)

Du må ta det litt med ro også da,ha en fin dag!

Klem tilbake:)

Skrevet

Men HALLO da mensana..... male terrassegjerdet igjen???? hvor mange dager har du egentlig til termin nå????

Godt at du har sovet godt da, det har jeg også :)

klem

Skrevet

Heldig er du ja... Har ikke sovet godt gjennom en hel natt på flere uker, men måtte stå opp tidlig for å dra til fysioterapeut... kjennes ut som jeg er full så blir helt groggy.... Ha en fin dag ;)

Skrevet

HMMMM; har du fått den energien som jeg leter etter?? Den som man får rett før man føder?? Jeg og vil ha den!! Skulle gjerne ha sovet godt jeg oxo, m energi først!

HELDIG DU =)

Klem go jenta selv=))

Skrevet

Å så heldig du er da!

Jeg har sovet dårlig, er litt småsyk. Kjennes ut som jeg er i bakrus.

Skrevet

Så heldig du er. Jeg sover bare dårligere og dårligere om natten. Er begynt å gulpe så veldig...skikkelig ubehagelig å vokne av det...og så er det vanskelig å få sove...

Men nå begynner permisjonen og jeg satser på å få litt bedre søvn på morgenkviste....føles alltid som man sover best da en snart må stå opp. Pappaen skal få levere i barnehagen noen dager det er i alle fall sikkert.

Skrevet

Godt å høre at natta har vært god :)) Ha en fin dag!

Skrevet

Æ søv også så godt om nettern, men e like trøtt om dagen likavel... bra du har fått ei go natts søvn da... bi fint å få henta guttan igjen regna æ me...

Håpa du får en førtreffeli dag...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...