Gå til innhold

Fredagsveiere!!! Så var det på an igjen :o)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på vekta i morges, og er fornøyd med resultatet mitt:)

Startvekt: 83 kg

10/11: 80 kg

17/11: 78,5 kg

Ned 1,5 kg denne uka, det synes jeg er bra! Jeg spiser fortsatt lite og ofte. Snop har jeg ikke spist på 2 uker!!! Før var det litt hver dag:(

Trener 2 ganger i uka med å sykle:) og gjør mage, rompe + div øvelser for å prøve å stramme opp, men foreløpig ser jeg lite til det;-) hehe

Hvordan har det gått med dere andre da? Er spent!

Klemmer fra

Fortsetter under...

Hei!

Kan jeg også være med???

Vekt 10/11: 74 kg

Vekt 17/11: 73 kg

Prøver å spise lite og ofte jeg også, og det går nesten greit. Går ikke fullt så greit å ikke spise snop, men prøver hardt. Kanskje det blir lettere hvis jeg må "rapportere" her hver uke? ..hehe...

Trene har jeg ikke hatt tid til i det siste (dårlig unnskydning...), men tenker på det hver dag så skal nok få det til etterhvert...

Jeg begynte egentlig forrige uke, etter å ha irritert meg i lengre tid over at jeg etter 3. svangerskap ikke gikk ned i vekt "av meg selv" som etter de 2 første.

Målet er først og fremst 64 kg, det jeg stort sett har vært de siste 9 årene.

Drømmevekten er jo 58 kg, men det tar jeg det ikke så tungt om jeg ikke når, så altså 64 til sommeren er målet mitt!

Hellu.

Da var det min tur :-)

Ikke gått ned så mye denne uka men har nå hvertfall gått ned :-)

Sist: 75 kg

Denne uka: 74,6.

Ned 400 g denne uka, og har mensen også denne uka og da pleier jeg alltid veie mellom 1 til 1,5 kg mere ;-(

Men kommer en ny uke om ei uke :P så da får jeg håpe det er litt bedre resultater, men så lenge jeg går ned og ikke opp så skal jeg jo ikke klage :-)

Hallais, hiver meg med her:o)

målet mitt til sommeren er 63kg... Starta på 73kg 3uker etter fødsel, snuppa er nå 10uker

Vekt idag: 69.7kg

håper jeg er nede på 68 til jul:) spiser hver 3.time (ingers rugbrød,makrell i tomat er stikkord i mitt kosthold...hehe) drikker masse vann og går 1times tur hver dag, bortsett fra idag - er storm her i tromsø..

Ikveld skal jeg kose meg med en halv sjokolade med 70% kakao ;)

Annonse

Så flinke dere har vært:-)

Beklager, glemte å registrere meg i går!

Veide meg i morges, da var jeg 67,1 igjen... Så totalt har jeg ikke gått ned noe disse to ukene. Gikk jo bare opp 200 g og mistet dem igjen...

Kjenner jeg begynner å slite med motivasjonen. Ikke får jeg trent noe heller, datteren min har snudd døgnet fullstendig, så jeg kommer meg aldri opp før langt på dag. Denne uka har jeg jo knapt nok spist noe heller (ikke med vilje altså, har bare så dårlig matlyst), så da hadde jeg virkelig forventet å se et lavere tall på vekta...

03/11: 67,1

10/11: 67,3

17/11: 67,1

Heisann.

Vart litt sein jeg.

Veide meg i dåpen til lillegutt den 05.11 å var da 67kg.

10/11 var jeg 65kg.

i dag var jeg 63,5.

Det går treigt, men d går rette veien:)

Fåreløbig. Sitter å venter på at sambo skall komme hjem med hamburger til meg nå.. ikke bra:P

Jeg noterte meg vekta på fredag morgen, men har ikke vært her inne før nå.

Startvekt 3/11: 64,7kg

10/11: 63,4kg

17/10: 62,7kg

Mål 58-60kg

Ikke gått ned noe særlig denne uka, men har ikke hatt mulighet til å dra på trening.

Stå på damer!!!! Dette greier vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...