Gå til innhold

Noen flere med termin 23.juli her??


Pepsimaximusa *mammatil2*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje... det er så vanskelig med alle disse forskjellige kalkulatorene. Den første kalkulatoren jeg prøvde ga meg termin 21 juli. Ifl BIM kalkulator har jeg termin 22. Men i følge kalkulatoren på Babyverden (hvor man legger inn mer info som syklus osv) så er datoen 23 juli. Men sikkert vet jeg vel ikke før jeg har vært hos legen.

 

Hvor bor du forresten? Og er dette din første?

 

Selv bor jeg i Oslo og er gravid for første gang. Veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeghar det vel akkurat som deg, den første kalkulatoren fikk jeg termin 21.juli, mens på babyverden fikk jeg 23.juli! Får ut fra den jeg..

 

Dette blir min andre! Har ensønn på 2,5år. Gleder meg veldig:-)

Er 29 år og bor i Moss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 23. juli. Det er første gang for oss begge og vi er kjempeglade, kjempespente og håper alt går bra! Jeg er 35 år og på i Nord-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 23 juli. Jeg bor i Oslo.Hvordan symptomer har dere? Jeg hadde ømme bryster i begynnelsen, men nå begynner det å avta. Har menssmerter som kommer og går, men det er vel normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og! I hvertfall ifølge Barnimagen-kalkulatoren.

Blir rart med et skikkelig sommerbarn! Har en gutt som blir 3 år 22. desember.

Bor i Oslo og er 36 år.

Gleder meg veldig! Vi prøvde i over 1 år før den satt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Har också lite problemer med exakt dato, ibland blir det 20.e juli iblnd 23.e... men nånstans där är det! :o) Är också 29 och bor i oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet ut så godt jeg kunne, tror den stemmer nokså bra...det ble 23.7.2007. litt dum dato for jeg har nemlig en liten gutt på 3 år som fyller 4 den 22.07.2007. så det skulle ikke forundre meg at de kommer på samme dato.....men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...