kul@ Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Gutten min har melkeallergi og får prosobee.Jeg lurer på om han kan få den kald også?Noen som har erfaring?Tenkte å slutte med flaska siden han er 1 år. Hva mener dere? Han får ikke mye i seg med tutekopp.. har prøvd det og kopp og glass. ønsker mange svar Takk;o) Ha en fin helg alle sammen. Klem
*ulvemor* Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 jeg tror du kan gi mme kald ja, vet i alle fall at broren min og dama gjorde det før de skulle venne datra si på vanlig melk..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Det gjør vi! Ikke noe problem - har vært bevisst på å ikke gi han så varm melk, det gjør det jo enklere når man ikke er hjemme å har mulighet til å varme melken opp!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 ...å IKKE har mulighet til å varme opp melken... var det jeg mente!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Javisst, men du må nok blande den med varmt vann som vanlig og så avkjøle den, jeg tror ikke du får blandet pulveret godt ut i kaldt vann. Men melken kan jo stå kaldt i inntil 1 døgn, så du kan blande litt melk klar og ha i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå