Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Har funnet ut at vi har dette navnet i familien på begge sider. Egentlig var det Oscar som var favoritten, men det er jo overalt nå.....sukk. Vet at det er litt "gammelmannsnavn", men liker dere det? Jeg liker gamle navn da...pluss at det blir oppkalling etter flere i familien (har lignende navn) noe som jeg synes er fint. Ikke så mange som heter Johan nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 jeg kjenner en gutt som heter johan - synes det er et kjempefint navn, og slettes ikke noe "gammeltmannsnavn". Og det er vel ikke så mange som heter det heller- står på ssb at det er 4413 som har johan som eneste fornavn i norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Syns det er kjempefint,jeg,gå for det.På tide at vi får litt norske navn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Johan er et nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 Å, takk for rask respons! Bra at dere likte navnet, alltid greit å teste ut her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #6 Del Skrevet 17. november 2006 Klart det er fint - sønnen min heter det! Oppkalling her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 Likar godt Johan, men Johannes er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Johan er et fint navn. Ikke så mye brukt blant små gutter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. november 2006 #9 Del Skrevet 17. november 2006 Johan er kjempefint! Vet om en liten Johan født i 2005. Kan hende det blir flere av de etterhvert når folk trenger et alternativ til Jakob og Johannes som virker å være veldig i vinden for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #10 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, flere som nevner Johannes. Men jeg har dessverre bare assosiasjoner til en jeg ikke liker med det navnet... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 17. november 2006 #11 Del Skrevet 17. november 2006 Liker navnet godt! Synes også det er fint å kalle opp!! Mye finere navn enn Oscar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 17. november 2006 #12 Del Skrevet 17. november 2006 Johan er et utrolig stødig og fint navn. Synes dere skal gå for det ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 17. november 2006 #13 Del Skrevet 17. november 2006 Hei hei.. Johan heter det ferskeste tantebarnet mitt.. Olaus Johan.. Kjempe stilig navn. johannes er poppis, alle heter d nå, mens Johan er mindre brukt og minst like nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klar for #2 Skrevet 19. november 2006 #14 Del Skrevet 19. november 2006 Like både Johan og Oskar jeg og!! Sambo har dessverre satt ned veto mot Oskar, men han er på glid med Johan, så om det blir gutt blir det muligens navnet vi skal bruke. Det jeg liker med Johan er at det er ett såpas staut navn på en måte, liksom så solid. Og så er det ikke så himla mange som heter det. Og så het yndlingsbestefaren min det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #15 Del Skrevet 19. november 2006 Oi, takk for enda mer respons på navnet! Virker som om de fleste her liker det... Jeg liker det enda bedre nå som jeg har fått smakt litt på det. Synes det er både tradisjonelt og enkelt og fint. Vi får se om det kommer en Johan om noen måneder da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda-Kristin=) Skrevet 20. november 2006 #16 Del Skrevet 20. november 2006 samboeren min heter Johan Erlend=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 20. november 2006 #17 Del Skrevet 20. november 2006 Fint navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 20. november 2006 #18 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg synes også at Johan er et fint navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. november 2006 #19 Del Skrevet 20. november 2006 Johan er mitt favoritt-guttenavn, jeg tror vi kommer til å bruke det hvis det er en liten gutt som er i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #20 Del Skrevet 2. desember 2006 Mitt favoritt guttenavn - bare helt nydelig og nesten ingen smågutter som heter det. Hvis lille i magen her er gutt, blir det også Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #21 Del Skrevet 2. desember 2006 Et flott navn synes jeg. Enkelt og klassisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå