Gøril (210406) Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg lurte på om det hjelper på ei som er fryktelig urolig om natten? Hun våkner nesten hver time i den siste tiden og da ligger hun aldri der jeg la henne... Hun får 4 faste måltider om dagen og en del pupp så det er ikke mat som hun skal ha hver gang. Før våknet hun 1-2 ganger om natten og skal ha mat og det er helt ok, men 4-5 og mer enn det syns jeg er for mye... hehe, blir sliten av det... Hva er grunnen til at dere begynte med nattepose og funker den? Tusen takk til dere som gir meg svar
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Det er nettopp på urolige akrobat-bebiser at nattpose er tingen! Vi begynte med pose til Odin da han var 5mnd. Da begynte han å sette seg fast oppi hjørnet i senga osv. Etter at han begynte med pose, har han ligget som et prakteksemplar oppi senga ) Ville absolutt prøvd pose, var jeg deg!
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Samme sier eg, har en makk i senga, ho var sint første to nettene eg begynte med posen for ho fekk ikkje gjere som ho ville, men roa seg etterkvert! No sover ho som en engel! =)
Gøril (210406) Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 å tusen takk!! Nå ble jeg glad for svar. Ok da kjøper jeg en nattepose og ser om det funker... Alle på skravle sa at dem hadde en urolig periode og så da var det bare å leve med det liksom.. hun har aldri sovet hele natten så det er greit, men hver time er mer enn nok for meg ass... Jeg skal sannelig ut i dag og shoppe...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Emilie sover i pose, men hun henger ikke fast i sengen da!!! ligger bare oppi en pose som er som en sånn liten drakt over skuldrene.. huff, kanskje litt teit forklart, men hun ligger bare inni en pose, ikke noe knyting fast til sengen og sånn, neitakk! hun ligger i den av en enkel grunn: hun flyttet seg rundt i sengen (1 og en halv måned gammel fant jeg henne på tvers helt nede i fotenden) og ikke nok med at hun flyttet på seg, men hun "gravde" seg under dynen. hun våknet ikke flere ganger om natten eller noe, hun sov like godt hun, men etter å ha funnet henne UNDER dynen for tredje natt på rad, ja da invisterte eg i pose. syns det var VEL ekkelt! tenk om hun ikke hadde fått puste. så nå sover hun i pose, koser seg i den og sover hele natten (uten mat også). hun er 2mdr.
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Vi har heller ikke en slik som festes. Jeg har en venninne som har en pose med kroker som festes under madrassen. Hun er ikke fornøyd og vurderer å klippe av krokene. Posen vi bruker er fra Baby Dan tror jeg, og jeg liker den godt! Velg en pose med glidelås på fremsiden (ikke på ryggen). Da er det mye enklere å ta den av og på i senga! Men du er kanskje ute og shopper allerede...?
Gøril (210406) Skrevet 17. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2006 Ikke ute og shopper enda nei.. Tenkte ikke å sette henne fast, men i sånn nattepose som ser ut som en kjole.. Tusen takk for gode råd og jeg skal titte og se hva jeg finner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå