Gå til innhold

VAR PÅ UL I GÅR!

Anbefalte innlegg

Var på UL i går. Var en helt sinnsykt spesiell opplevelse...skulle ønske jeg kunne i dag og :) ble flytta termindatoen fra 16 april - 20 april. Legen sa det var en jente :-) var sikker på at det var en gutt, men ønska meg en jenta, ååååå ble så overraska. det var ikke tvil om at det var jenta, legen sjekka tre-fire ganger. Hun var helt nydelig der hun vrei på seg. helt frisk og fin, morkaken min lå vegg i vegg med åpningen der som babyen skal ut senere, så jeg har fått ny ul i uke 32.(gleder meg til å få se babyen min en gang til før hun skal ut. det at morkaken lå helt nede, er helt normalt sa jordmoren, morkaken vokser opp i magen, når magen begynner å vokse oppover. var så beskymret de siste timene før jeg skulle inn, var såå redd for at de skulle finne noen feil. ville nesten ikke inn på ul rommet engang. men alt var supert, det var så utrolig å få sett alt, (litt utrolig at man kan se alle hjertekamrene, og hjernen og alt) JEG SKAL FÅ JENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER SÅ GLAD :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7121564-var-p%C3%A5-ul-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy ;) Gratulerer.....Ingen ting er jo bedre enn og høre at alt er vel med det lille nurket..Var akkurat sånn som deg selv jeg, følte at jeg skalv litt også før vi skulle inn.Men roet meg litt da jeg la meg ned og hun skulle begynne og se....Og det var jo bare morro, alt var som det skulle og jeg så to hjerter som dunket.. Da roet kroppen seg med engang kjente jeg. Fikk også vite kjønn, men bare på den ene.Hun var litt usikker på den andre så hun turte ikke og si det helt 100%. Men tvilling1 er en gutt hvertfall ;) Var ikke så vanskelig og legge merke til nei ,da vi så en liten tass som svevet i fostervannet.Hehe... Syns jeg kunne se litt antydninger (gutt?!)hos tvilling2 oxo jeg da men skal jo allerde på ny ul den 7 desember ;)

nå er det liksom helt sikkert at det er en baby inni magen, og at alt er bra. er så sinnsykt glad. var litt beskymret for at det kanskje ikke var noen baby der :) ikke det at det var mulig, men tenk om..... hehe. syke tanker..... min lille prinsesse..... utrolig.

Annonse

Foresten... Ej skal på jobb den dagen ej skal på ultralyd, men jobba på sjukehuset så veien er kort. Men det ej lure på e kor long tid en sann undersøkelse tek, sann sirca?? Å skal en ta med urinprøve på den undersøkelsen?? Åsso he vi dinna svangerskapspermen som vi selv tek vare på, den skal vi ha med ikke sant??

gratulerer.

gleder meg helt sinnsykt, skal på torsdag, har lest om alle de heldige som har vært på utralyd etter utralyd...og jeg har bare vært på en kontroll i uke 12, og ikke hørt hjertelyden engeng...tenk om det ikke er en baby der.*? er vanvittig spent på kjønnet, blir fornøyd bare jeg for vite det, men holder ikke ut spenningen hvis de ikke kan se det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...