Gå til innhold

April: Ja,da har jeg kjent spark =)

Anbefalte innlegg

Har vel så å si hele denne uke lurt på om det er spark eller ikke,og i en travel hverdag,så har jeg ikke hatt tid,eller orket til å kjenne etter,og har jo gått å tenk,for en eller annen merkelig grunn,at når jeg kjenner spark,så er det vel som på slutten med lillegutt,kraftige spark,men måtte si til meg selv igår,den er jo bare bitteliten enda,og klarer ikke å sparke så hard,men nå kjenner jeg at det er spark,eller dytting,vet ikke om man kan kalle det spark etter at man har opplevd ordentlige spark i ribbeim og slikt,hehe =))

Men det "kiler" i magen,og kjenner noen slags spark,å har funnet ut at det bare MÅ være knøtte =)

Så nå er jeg bare lykkelig,men også litt redd,har enda en uke igjen før jeg er over min "magiske grense" som er uke 18,men neste uke skal vi på UL.

Prata nettopp med gubben,og der er det nå 3 stk. på jobben som skal ha barn i april,hehe, t.o.m en av sjefenes hans,siden han spurte om fri på onsdagen,så sjefen har litt panikk nå,med tanke på at han jobber for et firma som leverer varer,så han håpet på at det hvertfall ble en ukes mellomrom mellom ungene når de kom,så ikke alle skulle ha fri samtidig fra jobb,hehe=)

Måtte si til gubben,at da blir det vel rene firmafesten på sykehuset hvis alle kommer noenlunde samtidig =)

Hehe =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7121441-april-jada-har-jeg-kjent-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..ja blir festlig på sykehuset det!! ;) Sant det er herlig å kjenne dunkingen i magen? Har kjent ganske tydelige knuffinger og kan vel nå kalles spark et par uker... Er ikke lenger i tvil, for å si det sånn... :) Og det er utrolig beroligende! Vanskelig å si at det er spark syns jeg, så jeg sier alltid at jeg kjenner liv eller bevegelse inni der..

Bare en uke igjen til UL...husker den gikk såååååå seint... håper den går fortere for deg..! Du har jo litt travlere dager enn meg da..så det går nok fort dette.. :) Ultralyd er skummelt, skremmende og spennende på en gang.. Vi kunne heldigvis gå noen lunde rettere i ryggen ut igjen...men skal jo tilbake om to uker ca for å sjekke hjertet en gang til... Nei nå babler jeg i vei om meg selv her... ikke meningen det da... Men man blir jo så oppslukt når det kommer til akkurat dette tema... :)

Vil dere vite kjønnet hvis de kan se det? Vi kommer nok til å spørre...

vet ikke helt om vi skal vite kjønn eller ikke...vi har både og,løst å vite..

men jeg "vet" det blir en gutt..hehe =) men har veldig lyst på en jente =)

Men tror vi venter,siden vi fikk vite det med lillegutt..

Men får se,har jo sikkert enda mange UL jeg skal på før ungen kommer,så kanskje vi ombestemmer oss =)

Synes det er gøy å vite hvordan det går med dere andre gravide her inne =)

Og morro at du også har kjent liv,jeg begynte allerede i uke 12-13 å kjenne bobling,men ble stopp en stund etter det.Men nå er det "spark" =)))

Hvorfor må dere tilbake på UL for å se på hjerte= er vel ikke noe galt?

håper ikke det er noe galt iallefall... Var bare at babyen lå med ryggen til og rompa ned...med morkaka bak der igjen... Og så har jeg litt å ta i på magen selv, for å si det sånn..så da var det ikke så lett å få ordentlig bilde av hjertet.. Hun ga ikke uttrykk for at noe var galt, så slapper av -mens jeg enda kan.. hehe.. Vi så jo at hjertet slo, men hun fikk ikke sett om alle hjertekamrene var der... Så skal tilbake og sjekke det da.. I tillegg ble vi jo satt tilbake en uke mtp termin, så baby var jo litt liten enda.. (Hun regna ut at baby var 16+3 når vi var der) Håper de kan se hvilket kjønn det blir da... Julaften er fremdeles kjempespennende for meg -ikke bare mine gaver, men alle sine... du kan jo tro jeg er nyskjerrig nå da!!!! ;)

Mistenker faktisk at det blir en gutt... Men har veldig lyst på en jente til... -Hjelper på økonomisk iallefall..å få en jente til... hihi... Like velkommen uansett om det blir gutt eller jente... men det er jo lov å håpe og, er det ikke? ;)

håper alt er i orden da,og det er det helt sikkert =)

Håper bare jeg ikke blir satt mer tilbake enn jeg allerede er blitt,men har jo vært på 4 UL til nå,og skal være sånn ca.17uke nå, kanskje +- noen dager,men synes ikke de dagene har så mye å si,kanskje litt med tanke på hvis denne kommer fortidlig også,da har jo dager alt å si plutselig.Men,håper å få kunne gå til termin å vite hvordan det føles å gå å vente å vente på at noe skal skje=)

Har akurat snakka med jordmoren min (tror jeg har fått hemorider..AU) så fikk beskjed om en salve jeg kunne prøve,så får se om det virker (dette er vel kanskje ikke så interessant da,hehe) og hun var glad for at jeg har kjent liv,og at jeg har hatt en bitteliten blødning igjen gjorde ingenting,siden den kom dagen etter sex, så her må vi nok leve i sølibat denne gangen også,er nok et slikt menneske jeg at jeg blir veldig følsom når jeg er gravid,så null sex her,til gubbens fortvilelse.

Det morsomste er at jeg ligger på et annet rom også hehe,men mest pga. han snorker så fælt og jeg får IKKE sove da,våkner så fryktelig lett,så sover på samme rom som lillegutt,i.o.m at han er litt syk også,så føler jeg at det er tryggest (kanskje ikke logisk da..hehe)

Men nå skal jeg til byen for å treffe noen venniner =)

Åh så deilig!! Savner den følelsen så utrolig og håper det ikke er altfor mange mndene til jeg kjenner den selv :o) Her hadde jeg "fantomspark" i magen endel etter fødselen, sikkert bare tarmene som fant tilbake til sin "førgravide" plass og dermed kjentes luft i magen ut som skikkelige babyspark - nesten så man kunne kjenne det på utsiden. Men nå er de også borte, hehe.

Satser på at svangerskapene til dere begge to blir fullbårne og fine - lykke til!!

Annonse

ÅÅÅÅÅ!!! DET hørtes kjent ut..hehe...har en gubbe som kan kunsten å snorke jeg og...og ikke tale om at jeg får sove..så da emigrerer jeg til gjesterommet... hehe.. Svarte deg på tråden ang hemmoroidene inne på skravle..vet ikke om du så det.. kjipe greier altså! Håper jeg slipper denne gangen... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...