Gå til innhold

Ser de noe på ul i uke 6-7?

Anbefalte innlegg

Hadde blødning igår natt og har spottet litt brunt igår og idag (ikke store greiene), men er fortsatt driit nervøs etter at legen min mente jeg kunne ta det med ro og at det mest sannsynelig var en implantasjonsblødning.....Vil gjerne tro han, men flyr med dommedagstanker her og prøver og ta det med ro og hjemme fra jobb og gode greier. Har noe symptomer som kommer og går, så er vel noe der håper jeg:) Noen i samme situasjon og kan de se noe på ul så tidlig? ( skal til ul tirsdag 21.11 og er da 6+noen dager, i min 7. uke )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7121362-ser-de-noe-p%C3%A5-ul-i-uke-6-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lå i en slik stol med sprikende bein da jeg var 5-6 uker på vei. Det var for kotroll for noe annet. Men UL apparatet stod nå der ved siden av meg, så jeg spurte om legen ikke bare kunne ta en titt, siden det ikke er så ofte jeg ligger slik med beina ved siden av et UL apparat. ;)

Og da kunne vi se en liten "boble" inni meg, men en to-tre millimeter lang kropp og et bitte, bitte lite hjerte som banket!!! Helt utrolig.

Så ja, du kan se noe nå. Ikke mye, men en kan se om hjertet banker. Det gjorde jeg.

LYKKE TIL!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...