Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei ... og hvor mye har dere gått opp..........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 8 uker på vei, og jeg har gått opp utrolige 3 kg. Aner ikke hvor de kommer fra, for jeg har vært så kvalm at jeg ikke har orket å spise på mye....

Men puppene har vokst til dobbel størrelse, så mye av vekta ligger vel der tenker jeg ;)

Eller så har jo magen vokst litt og jeg har fått litt mer polstring her og der tror jeg .

Annonse

Joda, men så har du fostervann, økt vekt i livmor, større brster, økt blodvolum i kroppen osv, man skal vel normalt sett gå opp 1-2 kg i 1-trimester, men dette varierer jo veldig da, jeg har ikke gått opp noe før rundt uke 16-18 de to andre gangene.

Annonse

Er 10 + 5. Veide meg i uke 9. da hadde jeg gått ned 3 kg. Men tror nok jeg har gått opp litt nå. Ikke så veldig opptatt av vekta egentlig...ikke så tidlig iallefall. Men skal prøve å være litt mer aktiv, nå når kvalmen har gitt seg, og formen er litt bedre;) Har vært mye dårlig mat i det siste:( Bare lyst på digg!!

10 uker på vei og lagt på meg en halv kilo. Hadde lagt på meg 6 kilo da jeg var 10 uker forrige svangerskap, så nå lurer jeg på om jeg får alle kiloene senere. La på meg 26 kilo sist, men varj o veldig tynn før jeg ble gravid også. Klarte å gå ned nesten alle kiloene etter endt svangerskap. så jeg er litt spent denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...