Abracadabra Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Flere som er tidlig oppe ser jeg! noen som har spennende planer for dagen? jeg gadd ikke kjøre mannen på jobb i dag, så jeg sitter hjemme uten bil...angrer litt nå, for det er snart slutt på dopapiret, oops! ;-) og i kveld stikker han av og går på kino for å se Borat-filmen med kompisen og hans sønn...men jeg sa at jeg ikke orket, det høres ikke moro ut å sitte stille i et kinosete i halvannen time synes jeg, hehe. så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på i kveld!!! kanskje jeg ENDELIG klarer å lese ut den hersens boken jeg holder på med... (Danteklubben...urk...skal mye til før jeg ikke liker en bok, men den er traurig altså!!!) ellers får alle ha en fin dag!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 God morgen! Jeg sitter på jobben og prøver å finne arbeidslysten. Den er en smule fraværende fortiden. Blir nok litt for mye tid her inne i løpet av dagen. BiM er som en magnet..... Ha en fin dag du også. Finn deg en kopp med te og sett deg under ett teppe. Kanskje du finner roen og får lest i boken din.
Abracadabra Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Du har helt rett, BiM er som en magnet, jeg sitter her enda jeg...! Skal avgårde nå og ta rådet ditt, sette meg under et teppe og drikke te og lese bok (sukk). Venter på en elektriker også, han er enda ikke dukket opp, argh! Håndverkere altså... Jaja nå skal det sies at han jeg venter på er eksepsjonelt sosete, han er en ungdom som er flink når han først setter i gang men en sånn type som har på seg to forskjellige sokker hver dag og som må komme innom her i åttetiden hver kveld fordi han har glemt jakken sin IGJEN. Også tror han hele tiden at han er ferdig, så han har jo holdt på å reke inn og ut her i mååååånedsvis, for vi må ringe til ham HVER gang - han kommer aldri tilbake for å fullføre noe sjøl. Blir sprø...! Men vi får det visst billig gjennom bekjente til min mann. (Har sagt til ham at jeg er usikker på om det er verdt det, hehe.) Uansett så får jeg vel gå og ta på meg en bukse, i stedet for å vase rundt her i morgenkåpe, hehe!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Håper han dukker opp etter du har tatt på deg bukse da. Hehe. Vi skal i gang med oppussing på nyåret, og jeg er faktisk veldig spent på hvordan det skal gå. Hører så mye rart om håndverkere. Heldigvis har vi satt ansvaret bort til en byggmester, men er spent likevel. Ha en fortsatt fin dag. Du ser jo hva jeg driver på med ennå. Ikke mye arbeidslyst her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå