Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 gått opp..frekt å spørre men synes jeg har gått opp så mye..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 da jeg var i uke 18 hadde jeg ikke gått opp noe...var under det jeg veide før jeg ble gravid..
Camilla_85 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg har også gått opp mye, men kan egentlig ikke se det på meg. Er 17 uke og gått opp 6 kg. Har blitt en del rundere rundt livet
:) Ma Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jeg er i uke 19.. har gått opp 2 kilo...
**My little Miss drama and I** Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Uke 18, 1 kg tror jeg.. veide meg her om dagen...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Jeg har gått opp ca 4 kg. Syns det er passe jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Jeg er uke 18 nå og veier det samme som jeg gjorde på kontroll i uke 11...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Men jeg får en følelse av at man kjører en konkurranse om å IKKE gå noe særlig opp i vekt i svangerskapet...ser ut til at de som har gått NED skryter av det? Man behøver jo ikke legge på seg unødig mye, men man skal da ihvertfall ikke være redd de kiloene som naturlig kommer på, kroppen trenger jo det! Jeg er i uke 15, og har lagt på meg 3 kg. Ser ikke ut til at det blir like mye denne gang som i første svangerskap når det ble 26 til slutt, men jeg går ikke hysterisk og tenker at jeg ikke skal ha mange kg ekstra. Jeg er tynn av natur, og da trenger som regel kroppen en del ekstra og gå på, sånn er det bare.
Pirkeanonym Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Hvis det var meg du siktet til så har jeg aldri, og kommer aldri til å skryte av å gå ned. Jeg har gått ned noen kilo av den enkle grunn at jeg har vært kvalm med oppkast fra uke 7. Dette er ikke noe å skryte av i det hele tatt! Ville mye heller gått opp noen kilo enn å bekymre meg for om jeg får i meg nok næring til meg selv og den lille.
Lovehearts Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 jeg er 18,2 og har gått opp 8 kg. jeg veide bare 52 før jeg ble gravid og er 1.74 høy. så jeg tror kroppen min trengte å gå opp så mye for at babyen skal trives. er ikke tykk, bare litt rundt magen. så nå veier jeg 60 kilo, og har ikke noe imot det i det hele tatt. syns det er kjekt jeg, og kose meg, og slippe å stresse med mat og sånn (ikke at jeg gjor det før). men er mye sulten, og da spiser jeg. vekten får gå den veien den vil, sålenge babyen har det fint, og jeg trives.
Lovehearts Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 det er ikke farlig¨å gå opp noen kilo, husk det!
snartmammapåny Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 hadde vel gått opp 4,5 i uke 16... nå har jeg gått opp 0,5kg til frem til slutten på uke 21.. Så kan se ut som det har stangnert litt... Går litt i rykk og napp hos meg.. Ikke stress med vekten, noen går opp en del i begynnelsen andre mot slutten, noen går opp gjevnt og andre går ikke opp noe... (men de feslte legger nok på seg noen kg;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå