Gå til innhold

HJELP! hvordan få bort melkeflekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant frem de første klærne til Sandra i går, også var det store gule flekker på de. prøvd både zalo og kokvask, det ble mye bedre, men ikke borte! ble skikkelig lei meg! de flekkene var ikke der da jeg la de bort, så jeg er jo glad jeg så det nå.

de klærne var så små. str 46... rart at den store, sunne jenta var så liten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi arvet mange gamle babyplagg, var mange av dem gulnet eller hadde flekker. Jeg kjøpte tekstilfarger og farget dem. Det ble mange stilige plagg. Noen av flekkene kom bort. Dette er et godt tips i hvert fall når det gjelder hvite plagg.

Skrevet

ja, hvis man skal bruke de er jo det lurt! men vi skal bare ta vare på de som ett minne, men synes det er trist at det er flekker... dette er sånne dyre, bittesmå penbodyer.

Skrevet

Prøv å lage en konsentrert blanding av vann og vanish oxi (Den rosa boksen med pulver) i vasken og la tøyet ligge i bløt i 6 timer (Hvis det er hvitt). Det kan hjelpe, fikk bort tørkede rødvinsflekker fra hvit bukse på den måten.

Skrevet

oi, har hørt mye bra om det vaskepulveret, men det er jo genialt!

bodyen er lyserosa med tre små blomster på... men kan prøve det på anre ting da! har ammepte som e hvit med beige hjerter på, bleker den det beige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...