Gå til innhold

noen her som har brukt babysafe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ogsluttet?Hvorfor sluttet dere og hvordan gikk det?

Vurderer å prøve det for å se om han sover bedre,men redd jeg har han stående i senga hele natten da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt babysafe siden hun var seks mnd, nå er hun elleve mnd. Har tenkt å vente litt med å slutte enda, babysafen jeg har er opp til to år. Var ei natt her hun måtte ligge uten, og da sto hun halve natta i senga, hadde ei stund fotene ut gjennom sprinklene og sov generelt dårligere. Og når den natta ble sånn, så kjenner jeg at jeg orker ikke å "avvenne" fra babysafen enda ;)

Skrevet

Ja. Jeg begynte med det fordi han snudde seg over på magen hvert kvarter hele natta. Problemet var at han ikke ville ligge på magen så da var det opp hele natta for å snu han. Brukte babysafe i 3 ukers tid. Da klarte han å komme seg rundt selv med babysafen på og var urolig.

Etter at jeg tok av babysafen har han ligget som han vil. Det hender han havner på magen men da blir han som regel liggende på magen å sove (han blir ikke sint, slik han ble før). Ikke noe problem.

Men kommer til å ha den klar når han blir enda mer aktiv (reiser seg og setter seg opp), men da kommer jeg ikke til å feste den til madrassen iom at han klarer å komme seg rundt med den på.

Skrevet

Brukte babysafe på eldstejenta frem til hun var godt over året. Hun reiste seg opp med posen på, men klarte fint å legge seg ned igjen også. Men etterhvert som hun ble flinkere motorisk, forsvant nytten av posen, og vi sluttet.

Minstemann er 6mnd og har brukt babysafe i en mnd.

Jeg er superfornøyd med babysafe. Har kun gode erfaringer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...