Gå til innhold

God morgen alle sammen!!!

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg ikke sove lenger....... like greit egentlig, tenkte jeg skulle fortsette vaske/ryddde prosjektet mitt og ta kjøkkenet i dag :)

Men akkurat nå sitter jeg her og koser meg med havregrøten min!!

Forresten, bare 32 dager igjen nå :-D

Ha en super dag alle dere :-D

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7120870-god-morgen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er som har et vaskeprosjekt... Jeg sitter her og ser på den nye vogna som står og skinner i stua:)

Har ikke sovet godt i natt, så nå tenkte jeg å krype til køys igjen..

33 dager igjen til termin. Hold ut.

God morgen. Eller nesten formiddagen på meg i forhold til deg. Du har kasnkje kommet i gang med vaskingen alt også du. KJempeflink er du. MÅ innrømme at jeg gjorde husvasken enkel i år. Leide to polske damer til å vaske for meg. Det var kjempegodt.

Det er første permisjonsdagen min i dag og bade mann og barn har fri i dag. Så da skal vi ut å shoppe litt, men av alle ting sa jeg at jeg kunne stå opp med snuppa noe som ikke er vanlig. Er som regel jeg som får sove. Men så lenge hun sov til kvart over åtte var det jo bra læll. Har vært oppe kvart på seks hele uka ellers.

Ha en fin dag:-)

Annonse

Just oppstått æ... frøkna kom litt før ni opp i sænga mi også mått vi les ett par bøker før vi sto opp... så nu ser ho sabeltannn og vi spis frokost :D

Håpa æ ska få vaska meir klea og rødda litt i huset i dag.... men haue gjør ondt så det spørs...

Du e døkti t-79...

Har også 32 daga igjen :D

Klem

God "morgen" til dere også... var deilig å dra seg litt i dag.

Mine planer for dagen er å vente på telefon fra legen, vaske ferdig babyklærna, på møte kl 14:00, kjøpe gave til lillesøster... og så prøver jeg å finne ut av om jeg mangler noe til jenta vår. ...evt handle noen julegaver.

men kan ikke den legen ringe snart daa??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...