Gå til innhold

***Finne EL etter SA/MA traad***

Anbefalte innlegg

Heisann jenter, slenger meg på her jeg!

Hadde sa med 1.blød dag 3.nov men spiren kom ikke ut før 6.nov. Jeg testet me cb el tester fra onsdagen forrige uke, og over helgen. Testene har ikke gitt utslag, men stikninger i siden, og el slim har jeg derimot hatt(tror jeg). Forrige gang jeg ble gravid, fikk jeg ikke utslag på testene da heller, Så jeg vet ikke helt. Får bare vente å se da, om det kommer noen tr om 2 uker eller ikke. Føler uansett ikke noe uro, og utålmodighet etter å teste denne gangen. Gubben drog på jobb rett i el dagene, så jeg har vel ikke store forhåpninger om å ha truffet blink denne gangen.

La ihvertfall inn noen forsøks doser før han drog på jobb :-)

Tror uansett ikke det henger igjen hcg fra sist, fordi at da sa skjedde viste antall hcg verdier i blodet veldig lavt. Ikke nok til å slå ut på testen på lege kontoret en gang. Så jeg vet ganske sikkert at hvis det slår ut pos test om 2 uker, så er jeg gravid på nytt..Krysser fingrene ihvertfall.

Lykke til dere andre også!

*klem* fra (1pp etter sa)

Fortsetter under...

Dere som prøver igjen med en gang: Har dere vært helt ferdig med blødning før dere har hatt samleie? Det er i dag 11 dager siden jeg aborterte (BO), og jeg spotter fremdeles brunt... Er redd for infeksjon - men også for at EL skal "gå fra meg" denne perioden...

*utålmodig*

Hei håpefull28!

Jeg blødde i 8-9 dager etter sa, og hadde ikke sex før spotting/spor blød var helt borte.. Dette pga infeksjonsfaren som faktisk er der. Når vi begynte å ha sex igjen var vi veldig nøye med rensligheten, var litt bekymret jeg for å ha sex for tidlig. Men tenker kanskje at jo tidligere sa var, jo mindre sår er det vel i livmoren.Derfor valgte jeg å trosse legens anbefalinger,hun anbefalte å vente ei uke etter blød var stanset, men det var ikke jeg klar for:-) Syns absolut du kan vente til du er helt fri for spotting.

Ps du kan jo begynne å el teste, hvis du er redd du skal gå glipp av el denne pp.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...