åsså jeg da :=) Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Arrrrrrgh! hva er det som skjer denne uka??? klarer ikke å sove!!!! har så langt sett 7 av 10 frustrerte fruer episoder og må snart finne meg en ny serie hvis dette fortsetter! jaja. likegreit å laste ned resten og Finnes absolutt ikke noen grunn til at jeg skal være våken, ingen kramper eller vondter noe sted.... blir sprø!!! *ler av meg selv* nei, får gjør enda ett forsøk.... god natt jenter
Kristannaa Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Kjenner meg igjen! Er plutselig blitt umulig å sove,har ingen plager som holder meg våken jeg heller:/ Håper du fikk sove,og at du sover fortsatt:)
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 oi, akkurat som æ sku sagt d sjøl ;D lure på om d kan ha nåkka å gjøre me søvnmønsteret til ungen, eller at vi bare ska vænne oss til våkenetter å lite søvn
åsså jeg da :=) Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 ja ikke sant? hadde jeg nå enda vært trøtt på dagen, så kunne eg sove litt da... men neeeeeeeida sovna en gang mellom fire og fem i dag tidlig og sov "helt" til ni(oppe en gang på do iløpet av de få timene) Har brukt resten av dagen på å prøve å slite meg ut så jeg får sove i natt vaska klær, hus, strøke alt sengetøyet til babyen, handla, laga hjemmelaget sjokolademousse, middag og ristopper..... og strikka ei halv babyjakke så nå er jeg helt utslitt, men ikke sjans i havet at ejg sovner bare LITT! *girmeg ende over* jaja en eller annen gang må jeg vel bli trøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå