Gå til innhold

Er det vanlig å være øm i magen under ruging etter fryseforsøk??

Anbefalte innlegg

Har bare blitt værre siden mandag. Siste døgnet har det vært enormt.

Vondt å være i bevegelse, på en måte.

Særlig når jeg røyser meg opp, løfter eller går litt for fort.

Er på rd 6 nå.

Kan det være negativ bivirkning av to fryseforsøk på rappen?

Ja, jeg hadde et likens innlegg i går. Har litt veldig vanskelig for å tro at det kan være festesmerter. Er det ikke for tidlig for det nå?

Jeg har jobbet mye med huset siste uken. Det er ikke smerter som en får når en er støl i magemuskler. (sitter en annen plass) Kanskje det kan ha innvirket negativ på noen måte? Tror nok det har blitt litt for mange negative løft og bevegelser til at noe kan feste seg..

Hadde dere ringt klinikken?

Har lyst å gjøre det. Men har dårlig erfaring, blir jo som regel bare bryskt avvist der oppe....

Frustrert nattinnlegg fra meg dette nå.

Fortsetter under...

Uff da!!!!

Håper det gir seg snart. Har lest her tidliger og i noen bøker oxo at egget fester 6 dager etter befrukning som hos meg ble på ruge dag 4.

Fikk beskjed om at jeg kunne gjøre som jeg pleide og at løftet jeg fortungt så ville jeg trykke på urinblæra oxo og da ville jeg tisse på meg så jeg tror ikke det er noe farlig å holde på litt. Håper det går bra med deg.

Klem fra

som tidligere skrevet. Jeg hadde ulne menskramper fra dag 3-4 og til noen uker etter postitiv test. bare tenk at ja hvis det har festet seg skal det jo dele seg mange mange ganger i ekspress fart ikke bare egget skal dele seg så skal noe bli morkake osv. ikke rart hvis man finner noe. så er man jo litt sår etter uttak og sånn i tillegg.

dette går nok bra skal du se.

klem

Tusen takk for svar alle tre.

Jeg har ikke hatt uttak eller egg-laging.

Så jeg er ikke øm etter noe sant.

Eggene mine ble laget i april/mai for så å bli fryst helt til nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...