Gå til innhold

Jeg vil føde nå!! *gråte*

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei så lei så lei! jeg lever i en egen boble. I et evig langt venteværelse på en måte. Jeg bare tenker på det som kommer. Klarer ikke tenke på noe annet enn fødsel og baby!! Er så ufattelig kjedelig. Bare gråter og gråter om dagen. Vært sykmeldt i et halvt år nå. Føler livet mitt har stoppet helt opp. Redd jeg skal bli skikkelig deprimert. Hva skal jeg gjøre? :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7120101-jeg-vil-f%C3%B8de-n%C3%A5-gr%C3%A5te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det der er ikke noe greit... Jeg har sånne dager hvor jeg bare ikke skjønner hvordan dette skal gå, når jeg må tilbringe stort sett all tid i senga og enkelte dager greier jeg ikke å gå i butikken engang!!! Det går hardt utover psyken når man ikke ser andre mennesker nesten...... Men jeg klarer å tenke at det er jo heldigvis en ende på dette så det kommer jo til å bli bedre!!!!

Har ingen lure tips, men jeg overlever på alle små ting som er positive som gjør at jeg greier å holde humøret oppe...:)

Kjære anonym...

Jeg har ingen gode råd til deg, desverre.. ingen oppskrift.. Ville bare sende deg en stor trøsteklem slik at du vet at du ikke er helt alene i denne verden...Men denne ventetiden tar slutt! - prøv å se framover så godt som du kan!

- og skriv til oss her inne, det hjelper litt det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...