løv@ Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Har sett flere tråder om stikking der nede, men har ikke lest de da jeg ikke har vært plaget med det. I går stakk det litt, men nå stikker det hele tiden. Har dere funnet ut av hva det er/skyldes?
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 La inn et innlegg om det selv, for jeg lurte på hva det kunne være.. har stikki så fælt uka som har vært.. Og på kontrollen idag viste det seg at hodet endelig var festa! Kan nok ha noe med det å gjøre for nå er stikkinga over...
løv@ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Høres jo logisk ut. Men jeg fikk beskjed for to uker siden at hodet var festet, hm. Går vel over...
Maisie Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Kjenner også stikking, men hodet er ikke festet hos meg. Jordmor sa at det er mye nerver "nedi der", og det kan være at babyen presser mot noen nerver.
lizjenta Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 heisann.jeg er veldig plaget me stikking i underlivet.av og til så vondt att de tar pusten fra meg.satte i et hyl så samboeren hopte her en dagen...varer endelig ikke lenge og bare kommersånn plutselig og forsvinner igjen.dette kommer ofte når eg går. Men de er helt normalt. livmoren og fødselen så holder på og gjør seg klar.kan starte tidlig hoss enkelte.så er ikke noe og uroe seg for;)
susannese Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg trodde at dette var såkalte modningssmerter - det håper jeg ihvertfall!!!!!!!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 modningsmerter sitter i ryggen og nederst i magen. kjennes av og til ut som et belte som strammer. og er skikkelige mensmerter.. så stikking er IKKE modningsmerter:) stikkingen, er e tegn på at hodet holder på å fester seg. og når det har festet seg kan det stikke av og til.. men pass på, det kan også være UVI... det kjennes ut som stikking når en er gravid..
susannese Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Oj, ja men da har jeg kanskje hatt modningssmerter også likevel! Særlig etter sex får jeg slike smerter som du beskriver! :-) Fikk aldri noen modning sist (haste-KS), så ante ikke hvordan det føltes :-)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Stikkingen kan som vanligst skyldes mellom 2 ting. Enten hodet som fester seg, eller så har du en infeksjon eller blærebetennelse på gang. Jeg hadde samme type stikking, og da jeg var på svangerskapskontroll ble jeg strax satt på pencilinkur for blærebetennelse. *får håpe på det beste for deg her da, at det heller er hodet som fester seg Er forresten VELDIG normalt av gravide å få blærebetennelse opp til flere ganger i løpet av svangerskapet, og så lenge det blir behandlet så er du utenfor noen fare, samme med babyen
Gjest Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Jeg har også hatt ett innlegg om dette. I dag er det 3. dagen det holder på, og i dag er jeg faktisk litt deprimert pga dette. Jeg får jo ikke gjort noen ting. Det er så vondt når det plutselig stikker at jeg bare må sette meg ned i fosterstilling. Det er bare når lille gutt inni magen bestemmer seg for å turne dette skjer. Jeg nekter å gå på butikken foreksempel tilfelle det plutselig skulle begynne å stikke. Håper ikke jeg må gå slik resten av svangerskapet... Kommer det til å ta slutt dette eller????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå