Gå til innhold

Det går visst aldri helt inn...

småen og smulan

Anbefalte innlegg

Så var det dette med vekt igjen. Hvor mye hadde dere lagt på dere rundt uke 25? Jeg er ikke helt sikker, men har gått opp ca 5 kilo. Normalt? Vet at det er veldig individuelt, men lurer likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

jeg hadde gått opp 2.5 kg i uke 25,og det var lite ifht.sist sv.skap.. da gikk jeg opp 23 kg tilsammen..puh! det har jeg ingen planer om denne gangen..

men skal jeg være helt ærlig så er jeg mere opptatt av at bebisen har det bra og får det den trenger,enn av vekta..

jada,vet det kan være vanskelig å ta av etterpå,men det er jo opp til en selv..

nå er jeg i uke 29 og har vel gått opp 4-5 kg tilsammen. jeg er ganske stor fra før så jeg håper jo at bebisen tar av det først.. hehe! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi=)

Jeg har gått ned 7 kg fra jeg begynte graviditeten... er nå i uke 25 og fortsatt ikke gått opp, spiser 4 ganger om dagen..

men har hørt at "normalen" er fra 4-12 kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alt er normalt! Selv er jeg 26+0 idag, og har ikke lagt på meg mindre enn 12 kilo! Er ganske overrasket, for det føles ikke sånn -men vekta lyver nok ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går det litt opp og ned, ene ganga jeg er å veier meg har jeg lagt på meg, neste gang har jeg tatt a meg en kilo eller to.. men har vel totalt lagt på meg ca 8 kg og er i uke 28 nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg har lagt på meg 10-11 kg og er i uke 29. Føler ikke at det er så mye egentlig, jeg var litt skremt i begynnelsen fordi jeg aldri har gått noe særlig opp eller ned i vekt før, men det er jo stort sett bare magen som har blitt større!

Litt rart det der, hvor har kiloene lagt seg liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er i uke 27... og har lagt på meg 12 kg... men har mye vann i kroppen... 2 på ødem... alt... fikk mye vann sist og.. Da ble totalt30 kg.. men 11 av de ble bort på sykehuset... satt og tisset konstant..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29+5 i dag. Har ikke lagt på meg enda jeg... Jeg var dårlig i starten av svangerskapet og tok av 8 kilo, og har enda ikke kommet opp igjen i den vekta som jeg var før svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...