svarttrosten Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Har noen prøvd dette? Hvordan er evt. effekten? Går det an å bytte til slik medisin?
anntin Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Heisann Vår sønn skal nå til utredning for AD/HD.Han har alle symptom (om en kan kalle det det), bortsett fra hyperaktivitet. Vi har hatt kontakt med en biopat som mener at det ikke er AD/HD han har, men en forstyrrelse i nyrenesom gir seg utslag i veldige tankeforstyrrelser som igjen går ut over konsentrasjonen. Han gav oss homeopatmedisinen Berberis Vulgaris for dette, og det skulle han bruke i 14 dager. Vi har fått en helt ny gutt etter det. ALLE symptomene på AD/HD er borte! Nå skal han i tillegg igjennom noen akkupunkturbehandlinger for å få effekten til å vare. Leger og PPT mener dette ikke kan vare, men vi gleder oss i allefall over effekten så lenge det varer. Jeg er i allefall overbevist om at dette er alternativet for oss.
anntin Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Ta kontakt med en biopat og prat med han/henne. Jeg vet ikke hva medisinen vi brukte koster siden vi fikk den av en i familien som allerede hadde den liggende. Men akkupunkturbehandlingene koster ca 500 kr pr gang og vi satser på at han må ha ca tre stk. Likevel mener jeg at om det koster så får vi bare spare på noe annet for jeg vil ikke at han skal ha kjemiske medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå