Gå til innhold

Sleip slankepulverselger!!!!!


kardemomme

Anbefalte innlegg

Jeg blei for noen år siden prakket på Herbalifeproduker i en veskebutikk i Oslo (av alle steder).Var ute og shoppet med ei venninne. Vi er begge frodige.Plutselig kom det en innpåsliten dame bort til meg som syntes vi burde prøve produktene. Snakk om frekk stil. Jeg følte virkelig hun hadde sett oss ut som "for tjukke".

Vi burde kanskje gå ned noen kilo???

Men det er da min private sak. Jeg var fornøyd med mine ekstra kilo. Og jeg trenger ingen som selger et snuskete slankeprodukt til å fortelle meg om hvordan jeg bør se ut!!!!!!

 

Har etter det mista all respekt for Herbalife. Hvis det er selgerstilen håper jeg virkelig det går raskt nedenom og hjem med hele butikken!!!

 

Min mening, ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et press uten like for disse selgerne. De renner ned slanke venner også for å omvende dem til å prøve pulver i stedet for et måltid, kolleger og venners venner. Jeg er møkk lei Herbalife-selgere! Det er bare en liten del som greier å få seg en inntekt på salget.

 

Jeg har selv gått på pulver og kan ikke anbefale det. Det funker som bare det, men man går dessverre mange av kiloene rett opp igjen, uten å gå tilbake til gammelt kosthold. Man går ned vann og litt fett, og så har man ikke mat i tarmene, når man begynner å spise igjen veier man mer, har mistet muskelmasse etc. Min slankekur har vart i et par år og jeg har snart gått ned alle kiloene, la på meg godt over 30 i svangerskapet. Det som funket minst var pulverkuren. Det som funket mest var å kutte søtsaker, spise langt mindre og trene langt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy f...!!! Kjenner at jeg hadde fyrt meg opp ja... Helt utrolig frekt, OG useriøs måte å prøve å bli kvitt produktene sine på!!!

 

Hvordan i all verden kan de som selger dette produktet tro at folk vil få tillit til herbalife dersom dette er fremgangsmåten??

 

Skjønner veldig godt at du reagerte på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...