Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vognpose? Takker MYE for raske svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6.5 mnd og ganske stor. Jeg har en pose allerede som er god og varm men jeg føler han har litt liten plass når den skal oppi min emmaljunga duo vogn (sportsdelen). Med liten mener jeg egentlig at det er litt for trangt rundt han, lengden er egentlig greit. Posen jeg har nå er i tillegg åpen oppe så jeg må ha tykk jakke på han i så han ikke fryser. Så jeg er på jakt etter en pose som ikke er så tykk liksom og som kanskje kan snøres sammen oppe (Så han får et lite lunt rede;-)) Noen som vet om en sånn pose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Voksi pose og er beldig fornøyde, men den tar jo litt plass da.

Ellers er det en vognpose fra Tyskland tror jeg, husker ikke navnet, men de er skikkelig fine og vil gjerne kjøpe en sånn også. Det hjalp vel ikke deg så mye, men mye mulig det er noen som anbefaler deg den!!

Skrevet

jeg har en dunpose som vist nok var best i test i følge renees her i arendal.. den heter odewalder og kan snøres oppe for et lunt rede. er vist nok beregnet opp til både 10 og 20 minus.. kjempe fornøyd med den.. gutten min er kjempe varm i den:) og må ikke ha så alt for mye klær på han. det er også dun under slik at han ikke får trekk fra undersiden og blir kald på ryggen, den er beregnet opp til 2 år og har hull så den kan være i sportsvogn.. vet odervalder har en større pose med bamse inni og litt mere trekk for utevær ikke bare i vognbagen. den har en vennine av meg og hun er kjempefornøyd hun også.. disse posene er ganske dyre da... rundt 1000lappen tror jeg for den jeg har..

:)

Skrevet

ho over meg tenkjer sikkert på Odenwalder. Dei er veldig populære og sikkert kjempegode, men temmeleg dyre.

Vi er godt nøgde med vår dunpose frå Troller. Han er passe varm (men det vert ikkje så frykteleg kaldt på våre kantar), og eg får surra han tett rundt skuldrane på junior dersom det trengst.

Skrevet

Oldenwalder!

Den er topp, god og varm uten å være stor og kumpete.

Kan vaskes i maskin og er lang nok så den passer til ca 3 år

Skrevet

Oderwalder.. og den vogn posen med bamsen inni er for sportsvogn og beregnet til 4år.. måtte bare rette meg selv,.,!

Skrevet

Vi har en buggy mummy - hører til oth vogna. Kjekk fordi det er hull til selen i sportsvogna der. Har også lagt lammeskinnet inni posen .. tempererer bedre enn fleecen som er der..

Skrevet

voksi activ 0-3. du kan lese om den på voksi.no

Skrevet

Tror du får kjøpt de på de fleste barneutstyrsbutikker.

jeg kjøpte min på babyshop, kostet 1800, den til sportsvogn, men har også hatt den i bagen forrige vinter,dyrt men verd pengene=)

Skrevet

Vil uten tvil anbefale deg Oldenwalderposen ja :o)

Har ikke angret et sekund på det kjøpet.

Skrevet

Snuppa mi har akkurat fylt året, og vi hadde voksipose i fjor, og har tatt den i bruk igjen på kalde dager nå.

Anbefales virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...