Gå til innhold

er det noe liv...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Grøss* ja jeg sitter her ennå, men burde absolutt fått fjerna sminka og kommet meg i seng... Svigermor ringte og ville levere nevøene til gubben her i morra en times tid for hun hadde lovet å være barnevakt for dem, men så hadde hun fått tid på trygdekontoret (de har regnet noe greier feil for henne) som hun følte hun måtte takke ja til. Så da kan jeg drite i formiddagsvask av huset i morra - GR!! Kan jo ikke takke nei heller, for hun er jo så grei og hjelper oss med alt mulig hele tida, så for hennes del gjør jeg det med glede. Jeg som til og med hadde tenkt å benytte dagmamma på en fridag (et par timer) sånn at jeg fikk gjort rent huset, men men... Og klokka er 23, jeg har jobbet 10timers arbeidsdag, hatt diare og kvalmetokter på jobb, har EL og BURDE ta en runde med gubben når han kommer hjem fra PubQuiz en eller annen gang ikke altfor sent håper jeg, men akkurat DET frister ikke så veldig, hehe.... Meeeen, når jeg har augustbaby på den ene vektskåla og en times lengre nattesøvn i den andre enden så velger jeg gladelig muligheten for det første :oD

Jøss, dette ble mye babbel igjen, skulle tro jeg egentlig hadde skravla fra meg i løpet av 10 timer i en butikkjobb... Dere får ha meg unnskyldt, og jeg tror det ligger noen ørepropper borte ved inngangen der et sted ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7119137-er-det-noe-liv/#findComment-7119365
Del på andre sider

Annonse

skulle egentlig ønske at døgnet hadde flere timer noen ganger...hadde jaggu vært kjekt.

i dag har jeg vært på jobb....så susa i en vill fart rett fra jobb og til byen...der ble det stress shopping i knappe 1 time...så var det 2 timers kurs...å så bars det hemmat...hehe!

å jeg fikk ikke handla halvparten av det jeg skulle en gang...æsj....

jaja...må vel egentlig finne senga også...blir en meeeget lang dag/kveld i morgen også....men i morgen skal jeg virkelig nyyyyte kvelden...gleder meg sånn...selv om det sikkert blir en heidundranes lang buss tur...føles sikkert sånn...haha

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7119137-er-det-noe-liv/#findComment-7119474
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...