Gå til innhold

Leeeengteeeer!!!! Igjen på besøk=o)

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja, nå har jeg fortalt at jeg slutta på pilla, men han står forsatt på sitt..

Hehehe... Sa at jeg ville ha orden på syklusen min før vi starter å prøve... Da sa han: og det trenger du 3 år på....

Jaaaa, sa jeg da..Hihiihi....

Sta dritt gubbe altså...Skjønner ikke at det er mulig... Sa også at hvis han ville ha no så fikk han fikse dong... Får se nå da... blir ikke å hoppe av i svingen her nei...=o)

Klem til deg snuppa...=o)

Fortsetter under...

hihi! det er bra jenta mi!!!

stå på. ble han litt paff da? synes jeg ser han :o)

du skal se at det ikke blir 3 år til du blir gravid, gjetter at han etterhvert heller vil bli pappa igjen, isteden for å høre maset ditt, hihihihihii!!!

Rart at han ikke har ombestemt seg ennå... Har jo hold på siden mai i år...

Men han er skikkelig sta... Du skal se han klarer å holde ut i 3 år....Kommer til å være sprekk ferdig han da....Hehehehehe....

Men jeg kommer sikkert til grine meg til å kke bruke dong... Liker de ikke... synes det gjør vondt...

Joa... Det startet bra men så har jeg syk i nesten 3 uker....Klarer å hente meg inn i helga men så kommer torsdag og da er jeg helt kake....

Har forsatt ørebetennelse og det ikke så vondt nå, men gruer meg til å legge meg... Ørene mine renner... kjempe ekkelt...=o/

Kose med knotten som bare det men har så mye mer....=o)

Deg sånn ellers da?

Klem

o bra med meg egentlig. gleder meg til neste helg, for da kommer mamma og pappa hit fra sverige! har ikke sett dem på lenge. skal fortelle dem at jeg er gravid når de kommer :o)

llers skjer det ikke mye. synes det er kjedelig på jobben. er drittlei hele stedet egentlig. så gleder meg ikke akkurat til å stå opp om morgenen...

Annonse

Hehehe...Veldig forståelig at du dritt lei jobben=o)

Du får bare tenke på foreldrene dine så går sikkert dagene fort=o)

Men nu skal jeg legge meg... er stup trøtt...

Natta, snuppa...=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...