Gå til innhold

Hvilke Emmaljunga vogn bør jeg velge...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Edge duo kombi eller smart duo kombi??

Noen som har erfaringer med disse?? Jeg er fast bestemt på en med hard bag. Er lettere forvirret her :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg...

vi har kjøpt edge å er fornøyd med den..... å det er jo en kjempe fin vogn, baggen er jo kjeme fin da....

Skrevet

Har ikke bestemt meg ennå ,men trur det blir edge duo på meg:-).. den er så fin ...å har hørt mye bra om den:-)

Skrevet

Tror kankje d blir den på oss også.. har jo flere farge valg også i den. Hvilke understell valgte dere?

Skrevet

edge er vel toppmodellen... Så den er vel litt dyrere å har litt flere finesser... men om du vil ha en enklere model så er sikkert den andre modellen vel så bra;)

Selv skal vi ha edge, utrolig fin og smart vogn:)

Skrevet

Noen som vet hvilke pris denne ligger på ? Har fryktelig lysst på denne jeg også :-)

Skrevet

Ehm det bllir vell det svart på meg ... altså den den sport cryptonite:-)

Skrevet

Altså understellet:-) ligger på en 7000 ca!?

Skrevet

hei.

vi betalte 7000 kr, men det er den verdt.. Å det betyr jo fryktelig mye for oss at babyen har det godt da.... edge er jo luksus utgaven, men best mener vi, innebygd regntrekk å nett....

Skrevet

tror den er 7400kr eller noe på reflex... (edge) Nydelig vogn:)

Skrevet

Er sports uderstellet lettere enn det som er standar ?

Kun det bete er godt nok får våre små ja ;-)

Skrevet

Personlig synes jeg det er litt dyrt ,men det er verdt det da:-) Ungen skal jo ha den lenge og bedre med KVALITET.. vi er så heldig at vognen får vi i gave, fra en stolt bestemor så:-)

Skrevet

Hehe, det samme gjeder oss, så da tenker vi ikke så mye på prisen. Er vår første, så jeg regner med at vognen blir brukt flere ganger..

Skrevet

Jeg synes det er finest det understellet, tror de er like tunge ?!?! men det er jo smak og behag da;-)..

Skrevet

Jeg skal ha duo edge, ettersom selve bagen er større. Venter i april, slik at babyen kan ha bagen å sove i så lenge som mulig, helst et helt år om det går. I due edgen er det både bag og sportsdel, men disse er seperate, så man setter i vogna det man har behov for. Oppevarer bare sportsdelen i boden til babyen er stor nok. Bor i Tromsø, her er det kalde og lange vintrer...

I kombi-vogner er det både en sportsdel og en bag oppi vogna på samme tid, slik at bagen er litt mindre (70 cm tror jeg).

Men begge delene er bra hver til sitt bruk.

Skrevet

vi skal nok også fleske til og kjøpe edge. mamma krangler, og mener vi burde kjøpe basson, siden den vant en eller annen test. men de vognene var totalt forskjellige, basson var mye spinklere i utformingen og vagget mye mer. edge var tung og stødig, perfekt for Bodø-klima med ikke-eksisterende fortau fordi de er dunget ned i snø, manglende brosteiner, stiv kuling hele året og kanter og hull overalt hvor det kan være kanter og hull.

så vi bestemte oss for den fordi den ser ut til å være den som tåler mest juling, rett og slett. så kommer pris heller i andre rekke. det gjør jo ikke noe om den holder til nr 2 heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...