Gå til innhold

Hvitvask mot kløe er en farlig greie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he... Uff...

Her er dagens teiteste:

I går kveld smurte jeg leggene med hvitvask for de klødde noe så innmari.. I løpet av natten gikk virkningen bort og jeg begynte å klø med begge hendene.. Like etterpå klødde det i øya, så jeg gnikka meg i øye med begge henda.. IKKE lurt!

Har noen noen anelse hvor jævlig det svir med hvitvask i øya, eller?????

Full av panikk, ergrelse og totalt blindet - og med nesten full blære- strever jeg meg opp av senga og famler meg - uten særlig hell- mot badet. Ja, jeg gikk i skapet og i døra. Vondt!!! Måtte tisse veldig på slutten, men jeg fikk endelig satt meg ned..bare for å konstantere at gubben ikke hadde lagt setet ned etter seg... ÆSJ! Det var ekkelt. Fikk så kreket meg mot vasken for å skylle øya.. De var mildt sagt røde...

Men - de stod i stil til den røde flekken i panna jeg fikk etter møtet med døra som stod halvåpen..

Håper jeg ikke klarer å gjenta denne fadesen....

Fortsetter under...

Skrevet

haha hoho

jeg er også klønete men heldigvis ikke fått hvitvask i øya da.

skulle klippe tåneglene mine igår og klarte å klippe to så kort at det begynte å blø. får ikke bena ordenlig opp så jeg bare klippet jeg for orket ikke at det var lange.

har så trøbbel med å komme opp av stoler og senger at det må jo se festelig ut hver gang der jeg rødsprengt i ansiktet peser meg opp.

skap og dører hilser jeg forsåvidt ofte på de er generelt i veien og siden jeg er svimmel har jeg ikke helt riktig rettning når jeg vagger mot do på natta.

Skrevet

ti-hiiii

Godt å vite at jeg ikke er alene om å være kløne... Men gud så dum jeg følte meg i natt...

(HI)

Skrevet

*latter*

Offa, stakkars deg da! Må le litt da, komisk..

Jeg mister ting i gulvet hele tiden jeg, og går på bordkanter og dørkarmer. Plagsomt det også, har knust yndlingskoppen min og søler daglig masse ris og kaffe etc utover kjøkkengulvet.

Skrevet

Uff da, skal ikke være enkelt. Har en tendens til å lukke døren i magen jeg.. glemmer liksom at den stikker MYE lenger ut enn vanlig...

Skrevet

Ha ha ha *ler godt*

Her var det mye jeg kjente meg igjen i, ja! :-)

Jeg så en andemor med unger på tv her forleden, vaggende bortover... Tror dere jeg kjente meg igjen, eller?!

Ser for meg det bildet når jeg er ute og går... Hi hi hi!

Gakk-gakk hilsen fra meg!

Annonse

Skrevet

Hehe nesten like klønete som sambo:

Han smører seg med tigerbalsam før han skal spille fotball. Her om dagen gikk han på do før han hadde vasket bort tigerbalsamen fra fingrene. Skal si det svei på utstyret, hahahaahhaha....

Skrevet

Kjøp Aderma Cytelium på apoteket neste gang. Fungerer som hvitvask, men kommer i praktisk sprayflaske, og det flasser ikke av sink slik som hvitvasken gjør når den tørker. Dessuten inneholder den havre som også er beroligende på huden. Har prøvd den, vedlig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...