Gå til innhold

Flere som er enige i an 3D/4D UL er oppskrytt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk 3D UL på min ordinære UL nå i uke 19....

Og jeg må si jeg ble fryktelig skuffet, jeg syns faktisk den vanlige 2D ULen var bedre..

PÅ 3D så skjønte jeg nesten ikke hva jeg så på, men etterhvert så så jeg et liten nydelig ansikt da, men det tok lang tid før jeg skjønte at det var det jeg så på...

jeg som hadde gledet meg så til 3D UL også ble jeg så skuffa...

noen som har fått samme opplevelse som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått 3D i slutten av uke 32.. er det for seint? burde jeg prøve å få time tidligere??

Skrevet

I alle dager, han Dag Harald Hovind snoker rundt på alle sider her og reklamerer for klinikken sin. Sprøtt. Og ganske så desperat virker det som, etter all den negative omtalen de fikk tidligere i høst.

Blæh! Jeg skal ihvertfall ikke til Majorstuaklinikken!

Skrevet

Jeg hadde 3d UL i uke 26 sist, og synes det var verdt pengene! Men jeg visste hva jeg gikk til! 3d anbefales jo ikke før uke 26, og brukes jo stort sett for å se ansiktet! Til resten av baby er nok vanlig ul best! :o) Jeg kommer nok ikke til å ta 3d denne gangen. Bare hvis kjønn ikke er mulig å se på ordinær, da må jeg vel bare! ;o)

Skrevet

Syns det er bra han er her inne og kikker jeg! Får jo kjempe mange gode svar av han!! ;c)

Han trenger da ikke være desperat selvom han reklamerer for Majorstuaklinikken, men skriver at han jobber der.. ;c) Da vet man hvertfall at det man får svar på er av en som har god greie på det han svarer på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...