Chriistina ~ 2pp Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Idag ble jeg tante til en liten gutt!! Det er så moro å tenke på, hehe.. Vi skal dra å besøke de i morgen... Rart å tenke på at storebroren min har blitt pappa.. hehe
Crawling&Vesla Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Gratulerer som tante Gleder meg til jeg får den tittelen å, men tror ikke de har noe planer om det helt enda hehe
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Gratulere! æ vart tante for 6 uka siden, nå kommer mi om 3 Koslig og være tante!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 gratulerer!! så utrolig kjekt og være tante da=) jeg må nok vente noen år til jeg..
Pirkeanonym Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Gratulerer:o) Jeg blir mest sansynlig tante igjen idag:o) Gleder meg, så har vi en liten å "øve" oss på før vår lile kommer i April:o)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 gratulerer!!! heldig du er ! er en stund til jeg blir tante ja.. men gleder meg veldig. må være helt spessielt !
Chriistina ~ 2pp Skrevet 17. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2006 Det er jo kjempe gøy;) Vi var å besøkte de idag.. Han var kjempe søt! Og broren min var selvfølgelig kjempe stolt:D Hehe
Teltpluggen Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Er selv tante til 4 små utrolig skjønne gutter og forguder dem alle sammen:) Er så kjempeglad for at mitt eget barn får så mange kjekke gutter å leke med. Har også tre yngre brødre på 9 og 7 år så blir livligt her! Og ja.. Det er noe helt spesielt å bli tante. Noen sier det blir litt mindre spesielt etter hvert men det tror ikke jeg er sant i alle fall! Nyt det lille barnet og følg godt med når han vokser opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå