Gå til innhold

Nå har vi fortalt at vi er gravide


Filosofia m/supersprett

Anbefalte innlegg

Vi har fortalt det til foreldrene til samboer i dag. Vi måtte ta det på tlf og de ble glade. Ene broren har også fått vite det i dag. Min familie fikk vite det på tirsdag via tlf til Spania og de ble selvfølgelig på tuppa av glede og spratt champagnen med en gang. Nå mangler bare tvillingbror til samboer som er i usa så har alle i familien fått vite det.

Er 11+3 i dag og må innrømme at det går ikke an å skjule det stort mer:D

Er så deilig å kunne være ærlig om det med familien. Og nå gjenstår bare x'en min som skal få vite det i morgen(Vi har et supert forhold) og etter det er det venner og bekjente på løpende bånd.

I morgen skal jeg feire og kjøpe en liten ting til babyen vår. Nå er jo snart de første 3 mnd over og jeg kan slappe litt mere av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig det er å fortelle,ikke sant??? Vi fortalte det først til jentene våre på 14 og 10 i går, og de ble helt ville!!! :D Så var det ringerunde til slekta, før vi bare lot det stå til, og begynte og informere til venner og bekjente. Var kjempegøy!! Og befriende. Går over i uke 13+0 i morra, og det er trygt å vite at vi har kommet så langt.:) Gled deg, det er veldig godt å komme hit!! Mn du har jo ikke mange dagene igjen,så... :) Lykke til! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...